Gravatar

#42151 elwood 13 år siden

utyske (42149) skrev:
Måske kan nogle hjælpe mig med at huske - for noget tid siden, fik jeg en t-shirt og en jakke med filmz-logo på, vistnok i forbindelse med test af det nye site?

Hvor længe er det siden?

chandler75 skrev d. 10-09-2008:
---
Kære test-bruger

Som tak for hjælpen med beta-testen af Filmz 3.0 vil vi gerne forære dig en superlækker og eksklusiv Filmz-t-shirt samt softshell-jakke.

Hvilken størrelse ønsker du, og skal det være M/K? (dame-modellen af jakken er figursyet og lidt kortere).

Mange hilsner

Rasmus Drews
Web-redaktør, Filmz
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42152 gi-jones 13 år siden

Naturligvis er det Elwood, der har gemt den mail, på sit skrivebord i alle de år...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42153 elwood 13 år siden

Det snart også ved og være vejr, til jakken kan luftes igen :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42154 tiany 13 år siden

elwood (42153) skrev:
Det snart også ved og være vejr, til jakken kan luftes igen :)

+1
Min skal vist lige vaskes, men så er den klar ;)
Valar morghulis
Gravatar

#42155 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Damn, så længe siden?

Min har nemlig hængt i skabet siden da og jeg har hele tiden været for tyk til at bruge den, men nu har jeg endelig tabt mig nok. :)
Gravatar

#42156 dyg 13 år siden

Min er doneret til andre, da den efterhånden var blevet 8 numre for stor :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42157 the_paki_don 13 år siden

Hvorfor fik jeg aldrig nogen? Jeg føler mig voldtaget.

FORRESTEN, jeg har brug for enten et par døde duer (replika) eller nogen, som har nogle fugle sovedyr (evt. Angry Birds) til en optagelsesprøve. Nogen der har nogen? Ved godt at den med de døde duer er lidt svær (eller det håber jeg...)
Gravatar

#42158 davenport 13 år siden

Kan du ikke bare pille et par duer ned? Flyvende rotter er der jo nok af!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42159 the_paki_don 13 år siden

Gider ikke blive syg!
Gravatar

#42160 doom WAD 13 år siden

Mood Rotcod (41833) skrev:
Så havde jeg fandeme indbrud mens jeg var i Thailand, og mine kæreste ejendele er nu på Christiania: mit guld-Rolex Yacht-Master II, mit guld-Daytona samt mit Breitling Chrono-Matic. Samlet genanskaffelsespris 0,5 af de lange. Tror I min forsikringsmand elsker mig nu? Not...

Så Doc Doom rendelig noget erstatning for mine tre ure; 300.000 - ikke hvad jeg havde regnet med, og slet ikke til at købe tilsvarende nye - men på den anden side var de jo heller ikke nye. Jeg gad ikke tage en kamp for at få 50k ekstra, for helt unfair var det ikke, og jeg gider ikke blive noteret som et brokkehoved og så blive smidt på porten af selskabet.

Skriv ny kommentar: