Gravatar

#42211 Thomsen 13 år siden

Tillykke Kruse! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42212 Batsy 13 år siden

Lawl, you old!

Ej, Tillykke Kruse!! 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42213 Kruse 13 år siden

Tak skal i have :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42214 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Aah, det er altid smukt at spille en FPS og bare fordi modstanderen er småblind og man har en fornuftig K/D, så bliver man straks beskyldt for at hacke. :p
Gravatar

#42215 MOVIE1000 13 år siden

Forsinket tillykke Kruse :D hvordan er det så at være 23? noget jeg kan se frem til? :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42216 davenport 13 år siden

Hvem der var 23 igen... Så havde jeg nok foretaget nogle andre valg hen af vejen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42217 Batsy 13 år siden

utyske (42214) skrev:
Aah, det er altid smukt at spille en FPS og bare fordi modstanderen er småblind og man har en fornuftig K/D, så bliver man straks beskyldt for at hacke. :p

Hvad spillede du så Call of duty? Med alle de små børn i det spil, så kan det ikke være andet næsten? :D

Gravatar

#42218 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Batsy (42217) skrev:
Hvad spillede du så Call of duty? Med alle de små børn i det spil, så kan det ikke være andet næsten? :D

Nope, Blacklight Retribution - gratis FPS. :) På mange måder, er det bedre end de fleste store titler, som COD/Black Ops og Battlefield.
Gravatar

#42219 Batsy 13 år siden

utyske (42218) skrev:
Nope, Blacklight Retribution - gratis FPS. :) På mange måder, er det bedre end de fleste store titler, som COD/Black Ops og Battlefield.

Ahh ja, har prøvet det! Ganske spas, men jeg er nu meget vildere med halo franchises :D

Gravatar

#42220 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har ikke en Xbox og efter min krop er kommet ovenpå efter en masse ballade, gider jeg slet ikke at spille FPS på konsoller længere. :)

Det er bare federe på PC, ikke kun pga. mus og tastatur.

Skriv ny kommentar: