Gravatar

#42221 Batsy 13 år siden

utyske (42220) skrev:
Jeg har ikke en Xbox og efter min krop er kommet ovenpå efter en masse ballade, gider jeg slet ikke at spille FPS på konsoller længere. :)

Det er bare federe på PC, ikke kun pga. mus og tastatur.

Self er det det!, men microsoft er sådan nogle penge fucks, at halo kun skal komme ud på Xbox.. and it suuucks!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42222 Michael Andersen 13 år siden

Kruse (42208) skrev:
Jeg er propmæt efter at have været ude og spise med min familie, i anledningen af at jeg fyldte 23 år i dag :)

8. feb: John Williams
9. feb: Kruse
10. feb: Jerry Goldsmith

Forsinket tillykke. Sig til hvis du vil bytte fødselsdag med mig :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#42223 NightHawk 13 år siden

Kruse (42208) skrev:
Jeg er propmæt efter at have været ude og spise med min familie, i anledningen af at jeg fyldte 23 år i dag :)

Tillykke med fødselsdagen, Kruse. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#42224 gi-jones 13 år siden

Kruse (42208) skrev:
Tillykke Hannibal
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42225 davenport 13 år siden

Sidder lige i køkkenet og slapper af, efter jeg har lavet Bacontærte og spist den. (Den blev god!)
Nu tror jeg den står på UFO dokumentarer resten af aftenen, måske noget Netflix. Skal lige ha ungerne til at sove først, men de er trætte så det er fint.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42226 Skeloboy 13 år siden

Er lige kommet hjem fra Tenerife...det var sgu fee nok :)

Boede på et 4-stjernet All Inclusive Hotel(den største buffet, jeg nogensinde har set...morgen, middag, aften!!! 3 barer med fri fadøl og drinks etc.), og det var et ret fedt sted. Vi var i Los Gigantes, som ikke er så turistet.

De første 3 dage(inkl. ankomstdagen) slappede vi bare af, men ellers tog vi i Loro Pargue, hvor der var spækhugger og delfin-show, vi så El Teide, og vi tog på en ubåds-tur 30 meter under havet.

Ganske fed tur :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42227 Tommy Kristensen 13 år siden

Sidder og koger indvendig. 14 mins bustur i Aarhus var nok til at ændre min "verdensopfattelse" radikalt.

Jeg kører normalt ikke med bus, da jeg virkelig ikke er begejstret for offentlig transport, og sjovt kører den første bus også bare forbi os - selvom vi står flere og skal med bussen, og den var på ingen måde fyldt. Men heldigvis kom der jo en anden bus. Eller heldigvis er måske for meget sagt, for stoppet efter står en gruppe indvandrere på, eller det er sådan et negativt ladet udtryk, så lad os sige etniske danskere, der har mere end misforstået dansk sarkasme/sort humor De synes det er umådeligt sjovt at sidde og true alle i bussen med at sprætte dem op - eller voldtage dem. Hyggeligt.

Det er sikkert bare hårde ord, og jeg rystede også bare på hovedet af dem, og sagde det var latterligt - men tænke da, at nu ryger jeg sikkert rundt. Det skete så ikke. Det havde også været en træls måde at slutte en uge på. Man kunne se, at flere nærmest ikke turde stå af bussen, for tænk nu hvis de stod af samme sted?

Hvad fanden sker der oppe i hovedet på sådan mennesker?
Gravatar

#42228 PredatorX 13 år siden

Du burde med det samme have anmeldt dem til politiet, så kunne de hygge sig med domme for voldstrusler. Det man kan gøre, er på INGEN måde at finde sig i den form for opførsel. Det skal bare straffes hårdt og med det samme, og man må jo bare gøre hvad der end er i ens magt... Men noget SKAL man fandeme gøre.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#42229 Thomsen 13 år siden

#26 - Det lyder som en lækker tur. Jeg er vildt misundelig på din ubådstur. Det har jeg altid gerne villet prøve.

#27 - Fuck, hvor træls! Jeg har selv prøvet noget lignende med en gruppe, der fejrede afslutningen af ramadanen med at true alt og alle. Jeg gider ikke at være en af dem, der bare vender hovedet den anden vej, så jeg sagde fra. Men det var også ved at koste mig et par øretæver. Heldigvis var der to i gruppen, der var rimeligt fornuftige og fik holdt de værste brushoveder tilbage, så der skete ikke noget. Man bliver bare så træt af det hele ovenpå sådan en episode.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42230 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Ok, det er pænt underligt. Min BD-afspiller, en LG, har en ret stenet fejl. Jeg har lige set Mission: Impossible - Ghost Protocol og tre gange i løbet af sandstorm-scenen, kapper lyden et kort sekund.

Det sker præcis samme steder hver gang, men kun hvis afspilleren står til at bitstreame lyden til receiveren. Det sker ikke på min PS3 og det sker ikke, hvis jeg vælger et andet setup i menuen på afspilleren.

Skriv ny kommentar: