Gravatar

#42281 Thomsen 13 år siden

Sumper. Noget så grundigt.

Jeg forsøger at komme til hægterne efter to dage med lidt for mange øl. Det var måske ikke så mange øl i andres optik, men jeg drikker sjældent, så der skal ikke så meget til at påvirke mig, og jeg tager pænt lang tid om at komme til hægterne igen.

Jeg overvejer, om jeg ikke bare skal bestille noget junkfood og ligge på langs, indtil kæresten kommer hjem. Jeg har i hvert fald ikke den store lyst til at gå ud og hente de gaver, der ligger til mig i døgnposten.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42282 davenport 13 år siden

Kæft jeg fik et chok!!! (Den lurede på mig...)
http://www.freeimagehosting.net/4bx49
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42283 Steffan Rasmussen 13 år siden

gi-jones (42247) skrev:
Elwood og jeg har et par ekstra billetter reserveret til Oscarshowet i Biocity Århus, hvis nogen af jer gæve gutter er interesserede...

Det kunne sagtens tænkes. Kan jeg vende tilbage en gang midt på ugen?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42284 elwood 13 år siden

Det nok desværre for sent, da jeg så vidt jeg ved, skal de afhentes her i weekenden :( (gi-jones som har bestilt)

Jeg havde sådan set regnet med og sku ind og hente dem i aften da jeg skal ind til byen aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42285 Wangsgaard 13 år siden

Amour i morgen, Lincon mandag, zero dark thirty fredag, les mes lørdag, silver linings playbook søndag og så hushpuppy på dvd i løbet af ugen. Så er jeg vidst også ved at være i mål :-)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42286 Steffan Rasmussen 13 år siden

elwood (42284) skrev:
Det nok desværre for sent, da jeg så vidt jeg ved, skal de afhentes her i weekenden :( (gi-jones som har bestilt)

Jeg havde sådan set regnet med og sku ind og hente dem i aften da jeg skal ind til byen aligevel.

Kan du ikke sende en PM med pladsnumre og sal. Så kan jeg selv gå ind og reservere pladsen ved siden af indtil jeg finder ud af en afklaring.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42287 elwood 13 år siden

Det er gi-jones der har bestilt, så jeg prøver lige og give ham besked, hvis ikke han ser det herinde.
Gravatar

#42288 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra en lille gåtur, min tur til Netto var en lille 5 km. omvej og det giver jo altsammen noget på vægttabskontoen. :)
Gravatar

#42289 elwood 13 år siden

Steffan Rasmussen (42286) skrev:
Kan du ikke sende en PM med pladsnumre og sal. Så kan jeg selv gå ind og reservere pladsen ved siden af indtil jeg finder ud af en afklaring.

Har lige skrevet med gi-jones det var vidst mig der havde misforstået noget, det er først mandag eller tirsdag de senest sku ehntes, han ku ikke lige huske hvilken dag, så ja ser ud til du lige har lidt tid endnu :)
Gravatar

#42290 Steffan Rasmussen 13 år siden

elwood (42289) skrev:
Har lige skrevet med gi-jones det var vidst mig der havde misforstået noget, det er først mandag eller tirsdag de senest sku ehntes, han ku ikke lige huske hvilken dag, så ja ser ud til du lige har lidt tid endnu :)

Forsøger at finde ud af det til mandag aften.

Skriv ny kommentar: