Sidder lige og ser Philadelphia Eksperimentet (1984) på Netflix. Den er faktisk ok af en tidlig 80er film at være. Det er ikke kunst, men somme tider skal man altså også bare se en film for det den er!
Og så undrer det mig, at ingen har kommenteret mit indlæg i nr. 42282. Jeg var pisse bange, og i er alle meddelagtige i det! Det hjælper ikke bare at vende det blinde øje til, når det ikke lige passer ind i cafe latte verdensbilledet! Tak for lort! Det mindste man kunne gøre, var da at sende et trøstende ord og en "rolig, det går nok"-besked. Men det er jo altid sjovt, indtil der er en der mister et øje. Ansvar er en by i Rusland.. Jeg overvejer at sætte hesten i karantæne untill further notice!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder lige og genser "The Terminal", jeg har ikke set den, siden jeg så den i biffen. Zoe Saldana er med i filmen og hendes figur er trekkie, siges det, hvilket må siges at være lidt morsomt. :D
#42291 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42292 Steffan Rasmussen 13 år siden
Det ku' det i hvert fald.
Hvordan er pladserne, for hvis det er helt fremme, så melder jeg fra med det samme :-)
#42293 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42294 Steffan Rasmussen 13 år siden
Siden genrer mig ikke, nogen gange foretrækker jeg det faktisk.
#42295 gi-jones 13 år siden
#42296 Steffan Rasmussen 13 år siden
:-)
#42297 davenport 13 år siden
Og så undrer det mig, at ingen har kommenteret mit indlæg i nr. 42282. Jeg var pisse bange, og i er alle meddelagtige i det! Det hjælper ikke bare at vende det blinde øje til, når det ikke lige passer ind i cafe latte verdensbilledet! Tak for lort! Det mindste man kunne gøre, var da at sende et trøstende ord og en "rolig, det går nok"-besked.
Men det er jo altid sjovt, indtil der er en der mister et øje. Ansvar er en by i Rusland..
Jeg overvejer at sætte hesten i karantæne untill further notice!
#42298 HonoDelLoce 13 år siden
#42299 gi-jones 13 år siden
#42300 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden