Gravatar

#42291 elwood 13 år siden

Splendid, så høre vi bare fra dig, ku være hyggelig i, hvertfald :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42292 Steffan Rasmussen 13 år siden

elwood (42291) skrev:
Splendid, så høre vi bare fra dig, ku være hyggelig i, hvertfald :)

Det ku' det i hvert fald.

Hvordan er pladserne, for hvis det er helt fremme, så melder jeg fra med det samme :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42293 elwood 13 år siden

Spørg Jonas, men nej ikke hel fremme så vidt jeg ved., vi sidder på række med blandt andet wimmie, men uden i siden af vidst nok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42294 Steffan Rasmussen 13 år siden

elwood (42293) skrev:
Spørg Jonas, men nej ikke hel fremme så vidt jeg ved., vi sidder på række med blandt andet wimmie, men uden i siden af vidst nok.

Siden genrer mig ikke, nogen gange foretrækker jeg det faktisk.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42295 gi-jones 13 år siden

Det er i siden, men halvvejs oppe. Fejler ikke noget :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42296 Steffan Rasmussen 13 år siden

gi-jones (42295) skrev:
Det er i siden, men halvvejs oppe. Fejler ikke noget :)

:-)
Gravatar

#42297 davenport 13 år siden

Sidder lige og ser Philadelphia Eksperimentet (1984) på Netflix. Den er faktisk ok af en tidlig 80er film at være. Det er ikke kunst, men somme tider skal man altså også bare se en film for det den er!

Og så undrer det mig, at ingen har kommenteret mit indlæg i nr. 42282. Jeg var pisse bange, og i er alle meddelagtige i det! Det hjælper ikke bare at vende det blinde øje til, når det ikke lige passer ind i cafe latte verdensbilledet! Tak for lort! Det mindste man kunne gøre, var da at sende et trøstende ord og en "rolig, det går nok"-besked.
Men det er jo altid sjovt, indtil der er en der mister et øje. Ansvar er en by i Rusland..
Jeg overvejer at sætte hesten i karantæne untill further notice!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42298 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg ville gerne have kommenteret det, men jeg føler simpelthen ikke jeg er klar til det. Jeg er stadig i chok efter at have set billedet..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42299 gi-jones 13 år siden

Også her. Nogle gange kommer det simpelthen for tæt på.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42300 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg sidder lige og genser "The Terminal", jeg har ikke set den, siden jeg så den i biffen. Zoe Saldana er med i filmen og hendes figur er trekkie, siges det, hvilket må siges at være lidt morsomt. :D

Skriv ny kommentar: