Der er vidst delte meninger, men de fleste siger 30 minutter, da ryggen ikke har godt af at sidde op.
Hvis de ikke er udsat for det dagligt, må de gerne sidde længere tid f.eks. 2 timer og så 30 min. pause. Og hun vil jo være 10 måneder til den tid og burde kunne holde til et par timer af gangen.
Men netop det at der skal holdes mange pauser, gør at jeg nok skal se på noget forholdsvis tæt på DK eller i DK.
Jeg skal være far igen! Hun er godt 9 uger henne, og har været sengeliggende i 14 dage nu. Det er vældigt opslidende, men jeg har jo prøvet det et par gange før, så no biggy. Det var bestemt ikke planlagt, da vi jo ikke ligefrem svømmer i penge, men på den anden side har vi alt hvad vi skal bruge, siden vi har en af begge køn. Så det er kun ble udgiften der stiger som sådan. Og det her bliver satan eddeme den sidste!! Jeg skal til dyrlæge! Men vi er begge i mod abort, og nu har jeg set hjerteblink, og så er det altså et menneske derinde, så sådan er det altså. Men det er underligt. Vi har ikke haft det vilde liv i soveværelset og endda brugt beskyttelse. Men såvidt vi kan regne ud, er det mit årlige jule-sex, der ligger til grund. (Jeg kan også huske at der var så meget smæk på, at hun blev sprøjtet af sengen, så det er nok der det er sket..) Og da vi startede sagde lægerne, at vi ikke skulle regne med at få børn, da vi begge var infertile. Og nu er #3 på vej. Man skal sgu være glad for det man får! Jeg har ihf. kærlighed til en mere :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#42341 tiany 13 år siden
Hvis de ikke er udsat for det dagligt, må de gerne sidde længere tid f.eks. 2 timer og så 30 min. pause.
Og hun vil jo være 10 måneder til den tid og burde kunne holde til et par timer af gangen.
Men netop det at der skal holdes mange pauser, gør at jeg nok skal se på noget forholdsvis tæt på DK eller i DK.
#42342 gi-jones 13 år siden
#42343 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42344 gi-jones 13 år siden
#42345 elwood 13 år siden
#42346 Steffan Rasmussen 13 år siden
Er klar. PM et kontonummer og et beløb, så skal jeg overføre pengene med det samme (Så husker jeg da i hvert fald det.)
#42347 elwood 13 år siden
Herligt, gi-jones vender nok lige tilbage til dig så.
Så lykkedes det aligevel og få samlet en lille filmz bande :)
#42348 davenport 13 år siden
Det var bestemt ikke planlagt, da vi jo ikke ligefrem svømmer i penge, men på den anden side har vi alt hvad vi skal bruge, siden vi har en af begge køn. Så det er kun ble udgiften der stiger som sådan.
Og det her bliver satan eddeme den sidste!! Jeg skal til dyrlæge!
Men vi er begge i mod abort, og nu har jeg set hjerteblink, og så er det altså et menneske derinde, så sådan er det altså.
Men det er underligt. Vi har ikke haft det vilde liv i soveværelset og endda brugt beskyttelse. Men såvidt vi kan regne ud, er det mit årlige jule-sex, der ligger til grund. (Jeg kan også huske at der var så meget smæk på, at hun blev sprøjtet af sengen, så det er nok der det er sket..)
Og da vi startede sagde lægerne, at vi ikke skulle regne med at få børn, da vi begge var infertile. Og nu er #3 på vej.
Man skal sgu være glad for det man får! Jeg har ihf. kærlighed til en mere :)
#42349 elwood 13 år siden
#42350 Thomsen 13 år siden