Skotland er ellers dejlig :) men kan godt forstå dig. Har en veninde fra Køln og fra hvad hun fortæller det er en utrolig dejlig by :) Skal selv til München til april.
Min søster var på ferie i tyskland ikke så langt nede, hvor der var et stort vandland og andet. De var ret glade for det. Kan lige finde ud af hvor det var henne.
Kender nogle der har været i Tropical Island Berlin, hvor man kan overnatte på stranden i selve vandlandet, så stort er det - det skulle vist være rimelig syret.
Skotland er ellers dejlig :) men kan godt forstå dig. Har en veninde fra Køln og fra hvad hun fortæller det er en utrolig dejlig by :) Skal selv til München til april.
Min søster var på ferie i tyskland ikke så langt nede, hvor der var et stort vandland og andet. De var ret glade for det. Kan lige finde ud af hvor det var henne.
Kender nogle der har været i Tropical Island Berlin, hvor man kan overnatte på stranden i selve vandlandet, så stort er det - det skulle vist være rimelig syret.
#42331 tiany 13 år siden
#42332 Wangsgaard 13 år siden
De var i Weisserhauser strand
#42333 tiany 13 år siden
Det må jeg lige kigge på :)
#42334 davenport 13 år siden
#42335 the_paki_don 13 år siden
#42336 Skeloboy 13 år siden
Google siger 20 minutter :)
#42337 the_paki_don 13 år siden
#42338 Thomsen 13 år siden
Kærestens mor og søstre kommer til forsinket fødselsdagskaffe i eftermiddag, men jeg har egentligt mest lyst til at aflyse og putte mig under dynen.
#42339 Wangsgaard 13 år siden
Det kommer vel an på hvor gammel barnet er ?
#42340 davenport 13 år siden
Der er lidt om det her: http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index...
Der er vidst delte meninger, men de fleste siger 30 minutter, da ryggen ikke har godt af at sidde op.