Jeg skal være far igen! Hun er godt 9 uger henne, og har været sengeliggende i 14 dage nu. Det er vældigt opslidende, men jeg har jo prøvet det et par gange før, så no biggy. Det var bestemt ikke planlagt, da vi jo ikke ligefrem svømmer i penge, men på den anden side har vi alt hvad vi skal bruge, siden vi har en af begge køn. Så det er kun ble udgiften der stiger som sådan. Og det her bliver satan eddeme den sidste!! Jeg skal til dyrlæge! Men vi er begge i mod abort, og nu har jeg set hjerteblink, og så er det altså et menneske derinde, så sådan er det altså. Men det er underligt. Vi har ikke haft det vilde liv i soveværelset og endda brugt beskyttelse. Men såvidt vi kan regne ud, er det mit årlige jule-sex, der ligger til grund. (Jeg kan også huske at der var så meget smæk på, at hun blev sprøjtet af sengen, så det er nok der det er sket..) Og da vi startede sagde lægerne, at vi ikke skulle regne med at få børn, da vi begge var infertile. Og nu er #3 på vej. Man skal sgu være glad for det man får! Jeg har ihf. kærlighed til en mere :)
Haha! Jeg sagde det jo!! ;)
Tillykke :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#42361 Collateral 13 år siden
#42362 wimmie 13 år siden
Haha! Jeg sagde det jo!! ;)
Tillykke :D
#42363 MOVIE1000 13 år siden
Er du sikekr på det ikke er tvillinger? :P
#42364 davenport 13 år siden
Og ja, efter 3-4 scanninger viser det sig, at der kun er en!!!
#42365 Highland Park 13 år siden
Og husk nu:
Du kan ikke løbe fra det. :)
#42366 HonoDelLoce 13 år siden
Hvis de første 2-3 stykker ikke var sikre, så ville jeg nok sætte spørgsmålstegn ved nummer 3/4 også ;)
Jeg tror der er to ! :P
#42367 davenport 13 år siden
#42368 Highland Park 13 år siden
#42369 HonoDelLoce 13 år siden
Så kan resten ryge ud, eller....? :D
#42370 davenport 13 år siden