Jeg vil helst have en pige mere. Det er noget nemmere at have med at gøre. (Indtil de bliver teens...)
Dangnammit !
Jeg har ikke selv børn, men det der er bare stik modsat af hvad jeg har hørt fra alle jeg kender, der har børn af begge køn :D
Eller ikke stik modsat som sådan. Men alt, hvad jeg har hørt, har mere end kraftigt indikeret at piger er en god del mere besværlige fra en ret tidlig alder af :D
Men det er vel, som med alt andet her i livet, ret svært at lave en generel tommelfingerregel om den slags :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Der er jo desværre flere i husstanden, der skal være med til at bestemme et navn... Men jeg vil prøve at få gennemtrumfet Mädichen, hvis det bliver en pige, og Lars Ole, hvis det bliver en dreng.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Der er jo desværre flere i husstanden, der skal være med til at bestemme et navn... Men jeg vil prøve at få gennemtrumfet Mädichen, hvis det bliver en pige, og Lars Ole, hvis det bliver en dreng.
Som du ved er jeg også altid god for et par forslag. Du siger bare til :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har ikke selv børn, men det der er bare stik modsat af hvad jeg har hørt fra alle jeg kender, der har børn af begge køn :D
Eller ikke stik modsat som sådan. Men alt, hvad jeg har hørt, har mere end kraftigt indikeret at piger er en god del mere besværlige fra en ret tidlig alder af :D
Men det er vel, som med alt andet her i livet, ret svært at lave en generel tommelfingerregel om den slags :)
Min datter er først begyndt at blive besværligt her efter 1-års alderen ;)
Og det er bare besværlig efter mine egne standarder - hvis jeg sammenligner med andre er jeg vist stadig ret heldig. Hun græder sjældent mere end 5 min. ad gangen og græder aldrig om natten (måske 1-2 gange om måneden). De første 8 måneder havde hun måske 4-5 skrigeture ellers græd hun næsten aldrig.
Hun har dog fået temperament nu - den første selvstændighedsfase er sjov ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
davenport, tillykke med den kommende lille! Synes det er lidt fascinerende så mange filmz-bebser, der er kommet det sidst stykke tid eller er på vej. Hvad er det for film folk herinde ser..?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#42371 HonoDelLoce 13 år siden
Dangnammit !
#42372 Highland Park 13 år siden
#42370: Jeg troede, at Zombie var dit ønskebarn... hvem skal så gnaske på din hovedskal, mens du sover? :(
#42373 davenport 13 år siden
#42374 Highland Park 13 år siden
#42375 Thomsen 13 år siden
#42376 gi-jones 13 år siden
#42377 davenport 13 år siden
#42378 wimmie 13 år siden
Min datter er først begyndt at blive besværligt her efter 1-års alderen ;)
Og det er bare besværlig efter mine egne standarder - hvis jeg sammenligner med andre er jeg vist stadig ret heldig.
Hun græder sjældent mere end 5 min. ad gangen og græder aldrig om natten (måske 1-2 gange om måneden).
De første 8 måneder havde hun måske 4-5 skrigeture ellers græd hun næsten aldrig.
Hun har dog fået temperament nu - den første selvstændighedsfase er sjov ;)
#42379 lagoni 13 år siden
#42380 MOVIE1000 13 år siden