Gravatar

#42391 wimmie 13 år siden

elwood (42388) skrev:
Jeg ved det, det er Battleship!

Nej, for den har jeg ikke set :p

tiany (42390) skrev:
Er der noget Johans kæreste ikke har fortalt os? :D

Du er også så kedelig Scherlund, I kan da godt få jer en lille filmz-bebs

Hørt! ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42392 elwood 13 år siden

De har vel set den så mange gange, at hun er blevet Immun over for dens påvirkning.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42393 elwood 13 år siden

Dag 1
Miss Nice Skat i aften ku det altså være hyggeligt med et rigtig drama, om en karakter der skal gå så grulig meget igennem og...

Mr. Nice Battleship yeaah mannn

Dag 2
Miss Nice okay skat i aften skal vi ikke se et stort politisk drama, et som virkelig påvirker en stor befolkning og...

Mr. Nice Battleship yeaah mann

Dag 3
Miss Nice Skat skal vi ikke se en rigtig romantisk film i aften, jeg ku virkelig godt bruge sådan en god film hvor helten...

Mr. Nice Battleship yeaahh heeaa

Dag 4
Miss Nice lettere opgivning, men stadig optimistisk okay skat, jeg læste lige en artikel om Troels Kløvedal, og i aften har jeg sådan en lyst til og se en film om live på havet og...

Mr. Nice Battleship aww yeahh

Dag 5

Miss Nice Damm Liam Neeson, er sexede, er der ikke en rigtig god film med ham som vi kan se i aften en hvor han virkelig er god og...

Mr. Nice Battleship is the answer oh yeahhh!

Miss Nice Suk...
Gravatar

#42394 the_paki_don 13 år siden

Dag 6

Skat, jeg flytter ud. Eller rettere, jeg har smidt dine ting ud foran døren.
Gravatar

#42395 tiany 13 år siden

wimmie (42391) skrev:

Hørt! ;)

Og når vi først har fået Anne over på vores side, så begynder vi at bearbejde Elisa :P
One of Us - One of Us - One of Us
Valar morghulis
Gravatar

#42396 Wangsgaard 13 år siden

tiany (42395) skrev:
wimmie (42391) skrev:

Hørt! ;)

Og når vi først har fået Anne over på vores side, så begynder vi at bearbejde Elisa :P
One of Us - One of Us - One of Us

Hvad har jeg nu gjort :P

Skal lige skrive specialet færdig og så have et job før jeg kommer over på jeres side :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42397 The Insider 13 år siden

#42393, jeg VIDSTE bare, at du havde fået hacket mit webcam i min stue!
War. War never changes.
Gravatar

#42398 davenport 13 år siden

Går og tuller rundt, fordi jeg har lyst til at få sat nogle reoler og den slags op, så jeg kan få tømt "rode-værelset". Problemet er bare, at jeg ikke har nogle reoler, så projektet kuldsejler fra starten...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42399 elwood 13 år siden

The Insider (42397) skrev:
jeg VIDSTE bare, at du havde fået hacket mit webcam i min stue!

Hehe nemlig, btw det der Roleplaying Star Trek... yea to much information...
Gravatar

#42400 HonoDelLoce 13 år siden

davenport (42398) skrev:
Går og tuller rundt, fordi jeg har lyst til at få sat nogle reoler og den slags op, så jeg kan få tømt "rode-værelset". Problemet er bare, at jeg ikke har nogle reoler, så projektet kuldsejler fra starten...

Jeg havde på et tidspunkt to svævehylder stående, som jeg nok i et halvt år ikke fik taget mig sammen til at sætte op, fordi jeg ikke kunne blive enig med mig selv om, hvor de skulle hænge.

Til sidst gav jeg dem til mine forældre, der desperat manglede sådan nogle en søndag eftermiddag.

Et par måneder senere fik jeg pludselig brug for dem og ville til at sætte dem op og blev helt skuffet, da jeg kom i tanke om, at jeg ikke havde dem mere :D

I suck at handywork. Eller, det gør jeg ikke, for det jeg laver bliver som regel altid godt (jeg er sådan pertentlig perfektionistisk med sådan noget), og jeg kan egentlig også godt lide det (især når man er færdig - føler mig altid så stolt over at have udrettet noget :D ).

Jeg er bare EKSTREMT dårlig til at komme i gang med det :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: