Har reddet mig en solid forkølelse. Jeg plejer ellers ikke at være pjevset og mandesyg, snarere tværtimod (det vil kæresten gerne skrive under på). Men denne gang føler jeg mig fuldstændigt ynkelig. Måske er det, fordi jeg lige har rundet det skarpe hjørne...
Det gør det ikke bedre, at jeg har en opgave, der skal afleveres mandag, og jeg skal have skrevet på et lille oplæg/ foredrag om dramaturgi til arbejdet til næste torsdag. Mit hovede er fyldt med snot, og der er ikke plads til tanker om tre-akt-modellen, point-of-no-return og "heltens rejse". :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#42401 Thomsen 13 år siden
Det gør det ikke bedre, at jeg har en opgave, der skal afleveres mandag, og jeg skal have skrevet på et lille oplæg/ foredrag om dramaturgi til arbejdet til næste torsdag. Mit hovede er fyldt med snot, og der er ikke plads til tanker om tre-akt-modellen, point-of-no-return og "heltens rejse". :-)
#42402 The Insider 13 år siden
#42403 elwood 13 år siden
eller hvordan det nu er musikken lyder under kampen, den ikoniske kamp.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42404 The Insider 13 år siden
#42405 HelmerJ 13 år siden
Smut over til svigerfar og straf noget træ til underkastelse
#42406 davenport 13 år siden
#42407 MOVIE1000 13 år siden
Kan du ikke få børnene til at tegne det du skal lave, så kan du jo altid give dem skylden bagefter :P
#42408 Ericmase 13 år siden
#42409 Thomsen 13 år siden
#42410 MOVIE1000 13 år siden
Ligesom Thomsen får du også et forsinket tillykke herfra :)