Gravatar

#42401 Thomsen 13 år siden

Har reddet mig en solid forkølelse. Jeg plejer ellers ikke at være pjevset og mandesyg, snarere tværtimod (det vil kæresten gerne skrive under på). Men denne gang føler jeg mig fuldstændigt ynkelig. Måske er det, fordi jeg lige har rundet det skarpe hjørne...

Det gør det ikke bedre, at jeg har en opgave, der skal afleveres mandag, og jeg skal have skrevet på et lille oplæg/ foredrag om dramaturgi til arbejdet til næste torsdag. Mit hovede er fyldt med snot, og der er ikke plads til tanker om tre-akt-modellen, point-of-no-return og "heltens rejse". :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42402 The Insider 13 år siden

#42399, der er sgu bare ikke noget federe end at få lov til at rive en Kirk-uniform i stykker - Wiliam Shatner-style!
War. War never changes.
Gravatar

#42403 elwood 13 år siden

de de de dee de de dede deeee

eller hvordan det nu er musikken lyder under kampen, den ikoniske kamp.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42404 The Insider 13 år siden

Exactemundo! Hvilket minder mig om, at jeg skal have taget ordentligt hul på mit nye 15-disk CD-boxset med AL musikken fra den gamle 60'er-serie...
War. War never changes.
Gravatar

#42405 HelmerJ 13 år siden

@Davenport

Smut over til svigerfar og straf noget træ til underkastelse
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42406 davenport 13 år siden

Ja, det var nok en mulighed, men så skal jeg jo til selv at bygge, og det er sjældent gået godt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42407 MOVIE1000 13 år siden

davenport (42406) skrev:
Ja, det var nok en mulighed, men så skal jeg jo til selv at bygge, og det er sjældent gået godt.

Kan du ikke få børnene til at tegne det du skal lave, så kan du jo altid give dem skylden bagefter :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42408 Ericmase 13 år siden

Tusind tak for jeres beskeder af dem fra Filmz der huskede min fødselsdga i gård! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42409 Thomsen 13 år siden

Forsinket tillykke, Eric! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42410 MOVIE1000 13 år siden

Ericmase (42408) skrev:
Tusind tak for jeres beskeder af dem fra Filmz der huskede min fødselsdga i gård! :-)

Ligesom Thomsen får du også et forsinket tillykke herfra :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: