Gravatar

#42421 HelmerJ 13 år siden

Er ikke lige kommet videre med projektet, kom til at lave en opskrift på teriyaki-and i stedet for
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42422 the_paki_don 13 år siden

Mums!
Gravatar

#42423 HelmerJ 13 år siden

Har lige set kortfilmen [url= på ca 20min, den er et kig værd
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42424 tiany 13 år siden

Seriøst jeg er træt af at være snot forkølet/syg... har bare slet ikke overskud til noget som helst.
Valar morghulis
Gravatar

#42425 knipsknips 13 år siden

tiany (42424) skrev:
Seriøst jeg er træt af at være snot forkølet/syg... har bare slet ikke overskud til noget som helst.

Varm te med en masse honning og så frisk citron saft i. Plejer at virke på mig :)
Gravatar

#42426 Breaking NEWS 13 år siden

Er på vej ud og få lidt frisk luft :)
Gravatar

#42427 Thomsen 13 år siden

Ew, "frisk luft"... hvor sygt!

:-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42428 Neranders 13 år siden

Skeloboy (42351) skrev:
flere magickort!!! ;)

Kommer du til Herning for et spil? ;)

Og tillykke til Davenport og familie!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#42429 davenport 13 år siden

Tak :)

Virkelig fedt! Jeg sidder og hører P4 (ja, så gammel er jeg) og de kører et Alien spot for kavalkade, da filmene bliver vist i tv. Sejt at høre de velkendte replikker i radioen, sluttende med "game over, man. It´s game over!" :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42430 tiany 13 år siden

davenport (42429) skrev:
Tak :)

Virkelig fedt! Jeg sidder og hører P4 (ja, så gammel er jeg) og de kører et Alien spot for kavalkade, da filmene bliver vist i tv. Sejt at høre de velkendte replikker i radioen, sluttende med "game over, man. It´s game over!" :D

Jeg plejer også at høre P4 og jeg er lige et par år yngre end dig :D
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: