Gravatar

#42411 NightHawk 13 år siden

davenport (42348) skrev:
Jeg skal være far igen! Hun er godt 9 uger henne, og har været sengeliggende i 14 dage nu. Det er vældigt opslidende, men jeg har jo prøvet det et par gange før, så no biggy.

Stort tillykke, Davenport! :)

Ericmase (42408) skrev:
Tusind tak for jeres beskeder af dem fra Filmz der huskede min fødselsdga i gård! :-)

Også et forsinket tillykke med fødselsdagen herfra. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#42412 lagoni 13 år siden

Manner, hvor ville det være nice hvis man lavede børn ved at se Battleship (det var min første tanke, så kom jeg i tanke om man egentlig gør, det er jo heller ikke dårligt...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42413 Thomsen 13 år siden

Øv, snot, snot, snot... min næse er ved at være hudløs. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42414 wimmie 13 år siden

lagoni (42412) skrev:
Manner, hvor ville det være nice hvis man lavede børn ved at se Battleship (det var min første tanke, så kom jeg i tanke om man egentlig gør, det er jo heller ikke dårligt...).

Jeg ville blive bekymret (af flere grunde) hvis du foretrak Battleship-metoden ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42415 HelmerJ 13 år siden

Hvis man bruger ignorer funktionen på en bruger og de så skifter navn er de så stadigt på ignorer?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42416 HelmerJ 13 år siden

Battleship-metoden er vidst mere accepteret hvis det er på lejebasis
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42417 tiany 13 år siden

HelmerJ (42415) skrev:
Hvis man bruger ignorer funktionen på en bruger og de så skifter navn er de så stadigt på ignorer?

Det er de i hvert fald hos mig.
For lige meget hvor mange gange dr.doom har skiftet navn er han stadig ignoreret.

Men hvis brugeren slettes, så vil du kunne se deres indlæg igen.
Valar morghulis
Gravatar

#42418 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Navneskift ændrer ikke noget ved ignore. :)
Gravatar

#42419 HelmerJ 13 år siden

tiany (42417) skrev:
For lige meget hvor mange gange dr.doom har skiftet navn er han stadig ignoreret

Det var sjovt nok lige præcist det der fremkaldte mit spørgsmål, tak
Gravatar

#42420 Wangsgaard 13 år siden

HelmerJ (42419) skrev:
Det var sjovt nok lige præcist det der fremkaldte mit spørgsmål, tak

Jeg måtte ignore ham to gange før det virkede men er vidst dækket ind nu :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: