Gravatar

#42461 Thomsen 13 år siden

Har lige uploadet min opgave. Det blev pænt sagt noget lort. Men det er bestået/ ikke-bestået, så jeg håber bare, at jeg kommer over stregen. Det var en praktikrapport, så det var dødkedeligt at skrive.

Nu kan jeg så gå igang med min opgave om hævnfilmen / rape-revenge-genren. Det bliver straks mere lystigt! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42462 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Thomsen (42461) skrev:
Nu kan jeg så gå igang med min opgave om hævnfilmen / rape-revenge-genren. Det bliver straks mere lystigt! :-)

Når du er færdig, vil jeg gerne læse den, hvis jeg må og alt detdér. :)
Gravatar

#42463 Thomsen 13 år siden

Det mås du skam da gerne, min herre. Men det bliver nok først om 2-3 måneder.

Føj, hvor jeg da håber, at jeg har bestået den anden. Jeg tror det, men usikkerheden nager alligevel.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42464 Thomsen 13 år siden

Ah, fik lige godkendt min meritoverførsel af 30 ECTS fra Journalisthøjskolen. Så kan jeg søge slutlån.

Gravatar

#42465 MOVIE1000 13 år siden

Johan :D

Har du set hvilken fornem pris Battleship har vudnet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42466 The Insider 13 år siden

Haha! Epic!
War. War never changes.
Gravatar

#42467 Kruse 13 år siden

MOVIE1000 (42465) skrev:
Johan :D

Har du set hvilken fornem pris Battleship har vudnet.

Hun er nu heller ikke ret god i den rolle. Uanset hvad Johan påstår!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42468 Batsy 13 år siden

Men hvorfor i alverden har de pade hatte nomineret Liam nesson? han gjorde jo intet dårligt i den film, what the hell? Går udfra bare at de hadede den film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42469 the_paki_don 13 år siden

Thomsen

Et "slut" lån? Don't do it, you don't have to sell yourself on the street!

Måske du føler, at du låner din krop ud, men din sjæl vil være solgt for evig tid!
Gravatar

#42470 The Insider 13 år siden

Til gengæld er Rihanna stadigvæk verdenens klart smukkeste kvinde. Næstefter dig, skat! (i det usandsynlige tilfælde, at min kæreste kigger med)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: