Der er jo mange gode koste derude.. Zoe er helt klart med forrest i feltet, sammen med f.eks Vivica A. Fox i ID4 og Brittany Murphy (Før hun døde!!), samt Smølfine!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Zoë er bestemt nice! Men pudsigt nok synes jeg, at hun er mere lækker som blå alien... Det er lidt ligesom Helena Bonham Carter. Hun siger mig ikke en døjt - undtagen i "Planet of the Apes".
(hvis nogen hørte et pludseligt brag, var det forummets resterende respekt for undertegnede, der prompte røg ned i et sort hul)
Zoë er bestemt nice! Men pudsigt nok synes jeg, at hun er mere lækker som blå alien... Det er lidt ligesom Helena Bonham Carter. Hun siger mig ikke en døjt - undtagen i "Planet of the Apes".
(hvis nogen hørte et pludseligt brag, var det forummets resterende respekt for undertegnede, der prompte røg ned i et sort hul)
Jeg er lige stået op efter natten og morgenens Oscar udskejelser. Det er jo pænt sindsygt. Tror jeg vil sætte mig til at se "Intolerance: Love's Struggle Throughout the Ages".
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg er også rimelig træt. Gik i seng kl 6 og stod op kl 8 for at tage på kursus. Måtte så til tandlæge kl 14.30 for at få fjernet sting af den bortopereret visdomstand jeg fik fjernet i mandags. Det var de 3400 kroner. Æv.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#42471 elwood 13 år siden
Blir et meget Akward Star Trek into darkness Junket så...
Johan Well first of all I really wanna ask you about the role this time and did you ever th...
Zoe Sooo Rihanna huh...
Johan and Zoe starring at each other Akward silence...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42472 davenport 13 år siden
#42473 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42474 The Insider 13 år siden
#42475 tiany 13 år siden
LOL
#42476 Kisbye 13 år siden
Tror jeg vil sætte mig til at se "Intolerance: Love's Struggle Throughout the Ages".
#42477 Skeloboy 13 år siden
Stod på kl. 12.30 efter Oscar - og er pænt træt nu - men på den måde får jeg ikke vendt op og ned på døgnrytmen.
#42478 Thomsen 13 år siden
Haha, den skulle jeg lige læse to gange.
#42479 DarkLight 13 år siden
#42480 Kisbye 13 år siden
Jeg brygger en spand kaffe, så håber jeg det går :)