Jeg har/har haft to af dem: Evil Dead og I, Robot. Men jeg synes sgu, at der er mange andre fjollede udgivelser derude.
Bl.a. Limited edition af Marathon, hvor der er et lille håndklæde og en gummi-figur med. Eller Collectors edition af Seven Swords, hvor der rent faktisk er syv sværd med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har desværre Jurassic Park med T-Rex boksen. Jeg ved ikke hvorfor jeg følte at jeg absolut skulle have en halv stor plastik dinosaur med i købet. Den står ikke fremme kan jeg sige, men det er hvad der sker når ens indre fan går amok.
Hvis det nu havde omhandlet spil-udgivelser munne det være hos min svoger... Han har rigtig mange special edition - blandt andet den med Mastercheif fra Halo.
#42531 tiany 13 år siden
Jo det var hende med alt alien gejlet... det var så sygt!
#42532 gi-jones 13 år siden
#42533 dyg 13 år siden
Bl.a. Limited edition af Marathon, hvor der er et lille håndklæde og en gummi-figur med. Eller Collectors edition af Seven Swords, hvor der rent faktisk er syv sværd med.
#42534 Skeloboy 13 år siden
De to Harry Potter-ting er godt nok vilde! Og Alien-ægget eller hovedet var købt, hvis jeg havde pengene :)
Men Rambo-grenaden kunne jeg godt finde på - de 4 film på BD i den indpakning for under 300 kr, det er ok pris.
#42535 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42536 MOVIE1000 13 år siden
#42537 Skeloboy 13 år siden
Ved at gå ind under Beregn Skatten. Det ser ud til, at jeg skal betale 3064 i restskat - meeen, det kan man jo bare gøre i 2014 i stedet...
#42538 Zombi 13 år siden
#42539 tiany 13 år siden
#42540 davenport 13 år siden