Gravatar

#42541 the_paki_don 13 år siden

Jeg gad virkelig godt have købt den Inception kuffert i sin tid... Har netop købt Blu-ray versionen af alle Bond Filmene... Gid DE var i en kuffert... Jeg kan selvfølgelig SELV lægge dem i en kuffert, men det er bare ikke det samme...

Og Alien hovedet er mega nice.
Gravatar

#42542 Collateral 13 år siden

Min kæreste har HP boksen der ikke er Hogwarts replikaen... Den er sgu flot fremstillet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#42543 Thomsen 13 år siden

Jeg har heldigvis kun to af dem: Evil Dead og Evil Dead II. Og det er udelukkende, fordi det var de eneste versioner, der kunne købes på det tidspunkt.

Jeg var lige ved at lade mig rive med, for jeg har et stærkt samlergen. Men jeg tog heldigvis tidligt det standpunkt, at jeg ikke ville eje de gejlede dvd-udgaver. De fylder, de koster ofte en bondegård, og - som man ofte kan se nu - så holder de sjældent deres værdi. Nogle få af dem er stadigvæk dyre og svære at skaffe. Men jeg har set mange limited editions, som for bare en håndfuld år siden var sindssygt dyre og eftertragtede, gå for pebernødder, fordi ejerne opgraderer til BD. Og det samme kommer helt sikkert til at ske med Blu-ray specialudgaverne.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42544 Ericmase 13 år siden

Highland Park (42526) skrev:
Men Ericmase så det jo!

Af hvad for en fisk?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42545 Highland Park 13 år siden

#42544:
Ericmase (42521) skrev:
Ja, det var totalt NIIIIICE! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42546 Ericmase 13 år siden

Highland Park (42545) skrev:
#42544:

Nåå... Jeg misforstod det tror jeg. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42547 The Insider 13 år siden

Woohooo! Jeg har syv af de gakkede boxsets, inklusive tre af kufferterne på det sidste billede.
War. War never changes.
Gravatar

#42548 davenport 13 år siden

Er ved at gøre klar til borgerfest 2013. Skulle slet ikke ha været med, men mine forældre havde det ikke så godt, og de har sponsorbilletter, og tilbød at tage ungerne og så kunne vi tage med i stedet.
Der er 70er tema, så rent musisk er det ikke lige mig, men maden skulle være god. Helmer hjælper til med det, og han plejer at være garant for noget godt æde. Kokken er uddannet på Schackenborg..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42549 Skeloboy 13 år siden

#42548 - borgerfest? Er det sådan noget, hvor alle Sdr. Røvhuls bønder og indbyggere mødes, drikker sig fulde og kaster med halmballer?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42550 Snaden 13 år siden

[url= tænker noget i retning af det her...[/url]

Skriv ny kommentar: