#65 - Interessant artikel! Jeg har hørt om noget af problematikken før, bare fra fotografernes synsvinkel. For et par år siden var der en artikel i American Cinematographer, så vidt jeg husker, der beskrev, hvordan forståelsen for fotografernes arbejde var stærkt svindende efter digitaliseringen. Mange producenter kunne ikke længere se nødvendigheden i at sætte lys ordentligt og arbejde med en films look, fordi det hele kunne ordnes i postproduktionen. Desværre betyder det så åbenbart, at VFX-folkene bliver overbebyrdet uden reelt at få betaling for deres arbejde.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Kewl. Fik lige en mail fra abebooks om, at et svensk antikvariat har opstøvet en sjælden fagbog om horrorgenren til mig. Jeg har ledt efter den siden 2010, og det er første gang, jeg nogensinde har set den til salg - selvom den ikke er ældre end fra 2000.
Jeg har været så desperat for at få fat på den, at jeg endda har scannet hele det eneste eksemplar, der eksisterer på danske biblioteker, ind. Men jeg foretrækker nu at have mine bøger i fysisk form.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#42561 Highland Park 13 år siden
Winston forstod om nogen at blande det bedste fra alle verdener for derved at skabe den stærkeste illusion.
Hvad koster sådan et skudhul cirka?
#42562 Snaden 13 år siden
Den kan jeg sætte hak ved. Skønt vejr vi har haft idag!
#42563 Zombi 13 år siden
;)
#42564 davenport 13 år siden
#42565 The Insider 13 år siden
http://www.empireonline.com/interviews/interview.a...
#42566 Thomsen 13 år siden
#42567 Thomsen 13 år siden
Jeg har været så desperat for at få fat på den, at jeg endda har scannet hele det eneste eksemplar, der eksisterer på danske biblioteker, ind. Men jeg foretrækker nu at have mine bøger i fysisk form.
#42568 Skeloboy 13 år siden
#42569 the_paki_don 13 år siden
#42570 Thomsen 13 år siden