Gravatar

#42581 Ericmase 13 år siden

Hvor lyder det dog ekstremt nedern, wimmie! Håber på det bedste! :/
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42582 Zombi 13 år siden

Jesus jeg håber virkelig at det var det sidste wimmie. Sender gode tanker i din retning.
Gravatar

#42583 wimmie 13 år siden

Tak - Jeg satser på at det skifter med årstiden :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42584 Wangsgaard 13 år siden

Sender også en krammer herfra, lyder ikke som en rar omgang :(
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42585 davenport 13 år siden

Samme deal herfra!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42586 Collateral 13 år siden

Håber også det bedste for dig Wimmie! Selvom det jo desværre ikke kan hjælpe på alle problemstillingerne :/

-

På en helt anden note kan jeg læse på facebook at min lillesøster (som først fylder 18 senere på året) åbenbart er blevet forlovet... Det ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal synes om. Synes måske det er lidt tidligt. Men kan jo være det skal være en lang forlovelse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#42587 Thomsen 13 år siden

Varm krammer til Wimmie herfra. Det lyder skidt! :-(

#86 - Måske skal det være en shotgun wedding?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42588 the_paki_don 13 år siden

Håber det bedste for dig, wimmie. Starten på 2012 var aldeles noget lort for mig, men ser jeg tilbage på det nu, så var det, at jeg klarede den, noget af det bedste, der er hændt mig. :)

Og Collateral, husk nu på, at de unge godt kan lide at blive både forlovet og gift på Facebook med nære venner, fordi det, TIHI, er SÅ sjovt!
Gravatar

#42589 Thomsen 13 år siden

Bah! Fik lige fat i Skat og ændret mine indkomstoplysninger, så det honorar, jeg fik fra arbejdet sidst, også fremgik af Årsopgørelsen. Det ændrede så også lige resultatet fra et plus på 1500,- til et minus på 1600,-... :-/

Oh well. Det er da godt, at jeg havde lavet en frivillig forudbetaling allerede sidste år, for ellers var det blevet meget større. Man skal godt nok holde tungen lige i munden med den B-indkomst. Jeg begynder at forstå, hvorfor så mange freelancere pludseligt ender med stor skattegæld.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42590 Collateral 13 år siden

the_paki_don (42588) skrev:
Og Collateral, husk nu på, at de unge godt kan lide at blive både forlovet og gift på Facebook med nære venner, fordi det, TIHI, er SÅ sjovt!

Det er med ring og "hele molevitten".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: