Skal til møde med en sagsbehandler på torsdag om det der uddannelsesydelse...overvejer lidt at skifte helt branche og tage mig et kursus i Personbefordring med taxi og et kursus i Befordring af Bevægelseshæmmede...dvs. så kan jeg både køre taxi og sygetransport...
Ved dog ikke med beskæftigelsesmulighederne der. Men jeg tænker allerede i noget privat kørsel-firma ;)
Jeg har også overvejet, om jeg ikke kan få presset et Prince2 Foundation og Practitioner-kursus ud af dem, men det bliver bare omkring de 25.000 kr de skal betale.
Ellers er der selvfølgelig standard-mulighederne ved de 6 ugers selvvalgte, men det tror jeg dæleme ikke vil give mig noget ekstra!
Jeg har også overvejet, om jeg ikke kan få presset et Prince2 Foundation og Practitioner-kursus ud af dem, men det bliver bare omkring de 25.000 kr de skal betale.
Jeg kender en der fik det betalt Prince2 under de 6 ugers selvvalgt, så der kan det i hvert fald lade sig gøre.
#42592 - men det her er på kontanthjælp, dvs. uddannelsesydelse. Hvis det var 6-ugers selvvalgt kursus, så tror jeg ikke, der ville være nogen problemer.
Jeg er alene hjemme med datteren i dag og de næste 2 dage, mens manden er til Cebit. Når man ikke er vant til at være "alenemor" så er det hårdt og man kan godt mærke på hende at hun er vant til at der kommer en sjov far og underholder hende sidst på dagen, nu hænger hun bare på mig :/ Men heldigvis var hun nem at få til at sove, så nu vil jeg nyde min aften med en muffin og en Cocio.
#42592 - men det her er på kontanthjælp, dvs. uddannelsesydelse. Hvis det var 6-ugers selvvalgt kursus, så tror jeg ikke, der ville være nogen problemer.
Ja, så er det selvfølgelig ikke sikkert det er muligt. Ved heller ikke om de synes at det giver bedre job muligheder at have Prince2.
Jeg er lidt spændt på om jeg får det tilbudt, når jeg starter på arbejde igen, de bruger det i alle deres projekter. Men jeg har jo kun en et-årskontrakt, så det er ikke sikkert de vil bruge pengene på mig.
Også en KÆMPE virtuel krammer herfra, Winnie! Min kærestes forældre skal også til at gå fra hinanden efter 20+ års ægteskab, så der er rigtig meget kaos på hjemmefronten. Triste tider all around!
#42591 Skeloboy 13 år siden
Ved dog ikke med beskæftigelsesmulighederne der. Men jeg tænker allerede i noget privat kørsel-firma ;)
Ellers er der selvfølgelig standard-mulighederne ved de 6 ugers selvvalgte, men det tror jeg dæleme ikke vil give mig noget ekstra!
#42592 tiany 13 år siden
Jeg kender en der fik det betalt Prince2 under de 6 ugers selvvalgt, så der kan det i hvert fald lade sig gøre.
#42593 Skeloboy 13 år siden
#42594 tiany 13 år siden
Når man ikke er vant til at være "alenemor" så er det hårdt og man kan godt mærke på hende at hun er vant til at der kommer en sjov far og underholder hende sidst på dagen, nu hænger hun bare på mig :/ Men heldigvis var hun nem at få til at sove, så nu vil jeg nyde min aften med en muffin og en Cocio.
#42595 NightHawk 13 år siden
Det var godt nok en masse triste ting, du har været ude for på det sidste. Du får også lige en stor krammer og masser af varme tanker herfra.
#42596 tiany 13 år siden
Ja, så er det selvfølgelig ikke sikkert det er muligt. Ved heller ikke om de synes at det giver bedre job muligheder at have Prince2.
Jeg er lidt spændt på om jeg får det tilbudt, når jeg starter på arbejde igen, de bruger det i alle deres projekter. Men jeg har jo kun en et-årskontrakt, så det er ikke sikkert de vil bruge pengene på mig.
#42597 Thomsen 13 år siden
#42598 Skeloboy 13 år siden
Det er et projektstyringsværktøj. Manger firmaer søger specifikt folk, der kan Prince2. Det bruges globalt. Ved ikke 100% hvad det indeholder dog.
#42599 The Insider 13 år siden
#42600 MOVIE1000 13 år siden