Har lige lagt to maskiner tøj sammen og på plads, ryddet begge børns værelser op, støvsuget hele huset, hørt radio og drukket en kande kaffe. Nu skal jeg kede mig..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er faktisk på henblik med at starte eget firma...jeg er dog ret sikker på, at det rengøringskursus vil give mig et job med det samme.
Men har jeg leget lidt med ideen om at starte en form for servicefirma, hvor firmaet egentlig står for alt: rengøring, tøjvask, madudbringning, indkøb osv. - og så skal det helst være abonnements-baseret.
Jeg skal bare lige have 20 kunder, der betaler 5.000 om måneden for det!!! ;) - og den udregning skal nok lige laves ordentligt på et tidspunkt ;)
#42661 Batsy 13 år siden
#42662 Kyllingebenet 13 år siden
#42663 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42664 Kyllingebenet 13 år siden
#42665 Kyllingebenet 13 år siden
#42666 misuma 13 år siden
#42667 Kyllingebenet 13 år siden
#42668 tiany 13 år siden
#42669 davenport 13 år siden
Nu skal jeg kede mig..
#42670 Skeloboy 13 år siden
Almen Fødevarehygiejne - Obligatorisk certifikat
Grundlæggende rengøring
Det er faktisk på henblik med at starte eget firma...jeg er dog ret sikker på, at det rengøringskursus vil give mig et job med det samme.
Men har jeg leget lidt med ideen om at starte en form for servicefirma, hvor firmaet egentlig står for alt: rengøring, tøjvask, madudbringning, indkøb osv. - og så skal det helst være abonnements-baseret.
Jeg skal bare lige have 20 kunder, der betaler 5.000 om måneden for det!!! ;) - og den udregning skal nok lige laves ordentligt på et tidspunkt ;)