Gravatar

#42651 Skeloboy 13 år siden

the_paki_don (42650) skrev:
Målet er jo ikke Odense Film Festival, men rettere Oscar udvalget 2014 og der har jeg flere festivaler, som har senere deadline.

Ville det ikke være bedre med Oscar-udvalget i 2015? Det er meget kort tid, du har givet dig selv til at lave en film :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42652 Zombi 13 år siden

the_paki_don (42647) skrev:
Highland Park

Det er ikke engang et rigtigt skoleskyderi. Det er med vandgeværer, som er en vigtig del af budskabet i min film. Så det har ikke noget med rengøring at gøre, men fordi de rektorer, jeg har haft fat i, er i fuld gang med at pisse i bukserne.

Jeg synes faktisk, at det er dybt tragisk, at de reagerer sådan og jeg har bestemt tænkt mig at følge op på det her.

Wow jeg ved ikke om rektorer er ekstra strenge i København, men en af mine venner lavede et film om mobning som endte et skoleskyderi, jeg kan ikke huske helt præcist hvor han optog den henne, men det var i Århus et sted.
Gravatar

#42653 Wangsgaard 13 år siden

Er det sikkert at købe et uoriginal batteri til ens bærbar computer eller er original bedst?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42654 gi-jones 13 år siden

Paki_don: Dit oplæg ser fint nok ud. Har du et manuskript du kan vise til dem, hvis de ønsker sig yderligere info?

Jeg er ikke sikker på at der er tale om berøringsangst. Det er muligt, men kan nøjagtigt ligeså godt være et udtryk for at de bare ikke gider bruge tiden på det. Det er nemmere at sige nej. Jeg vil foreslå at finde nogle skoler lidt ude på landet (København er vist generelt et svært sted at få lov til at lave film). Og så ring til dem i stedet. Start med at tage telefonen. Jeg ved godt det er en overvindelse, men intet slår en personlig henvendelse når man skal nasse noget. Så kan de også få et indtryk af dig personligt, og vigtigst af alt: fornemme at du mener det seriøst.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42655 HonoDelLoce 13 år siden

Wangsgaard (42653) skrev:
Er det sikkert at købe et uoriginal batteri til ens bærbar computer eller er original bedst?

Mens der selvfølgelig sagtens kan findes uoriginale batterier, der virker fortrinligt, så har jeg altid været af den overbevisning, at lige når det gælder batterier, så er originale klart at foretrække - ikke mindst på grund af reklamationsretten.

Der er bare for mange historier med forbrændte stakler, der er kommet til skade, efter et uoriginalt batteri er sprængt i luften i en mobiltelefon, bærbar computer, videokamera eller whatnot, til at jeg personligt turde tage den risiko :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42656 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Ganske enig, jeg ville ikke tage chancen og er det en lidt ældre maskine, er det ofte muligt at finde batterierne ret billigt på fx. eBay.
Gravatar

#42657 Wangsgaard 13 år siden

Det er en Asus Uv30. Jeg har bare svært ved at finde et originalt batteri på nettet da jeg også har samme overbevisning. Men vil prøve at kigge på eBay :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42659 Kisbye 13 år siden

Jeg syntes det er ærgerligt hvis de forsætter med at ødelægge Star Trek, men det ser det jo desvære ud til.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#42660 Ispep 13 år siden

Ødelægge? Det forstår jeg ikke.

Skriv ny kommentar: