Hvad resulterede i udsmidningen? Har kigget i den seneste forumaktivitet og kan ikke se nogle troll-udbrud? Ikke at jeg kommer til at savne vedkommende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Han gik i selvsving i en tråd angående James Bond og oprettede dernæst en nu-slettet tråd, hvor han hånede brugerne i Bond-tråden og stolt proklamerede, at han altid "vidste bedst", og at at vi nu skulle diskutere hans "bedreviden". Jeg tog det som et tydeligt tegn på, at hans relativt korte "modne periode" var overstået. Han har angiveligt "fundet en anden hjemmeside". Jeg beder for dem.
#42696 - det var heller ikke for at så tvivl om din beslutning, havde bare selv ikke set noget, og så var jeg lidt nysgerrig. Hader at gå glip af ting ;)
Kanske cinemazone? Deres board er stort set ikke-fungerende og svømmer over med teenagere, der øser deres kærlighed på den ene eller anden Hollywood-skuespiller. Eller måske Arto?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#42691 Collateral 13 år siden
#42692 Highland Park 13 år siden
#42693 Skeloboy 13 år siden
#42694 Kyllingebenet 13 år siden
#42695 Wangsgaard 13 år siden
#42696 The Insider 13 år siden
#42697 davenport 13 år siden
#42698 Skeloboy 13 år siden
#42699 Kyllingebenet 13 år siden
#42700 Thomsen 13 år siden