Gravatar

#42701 Collateral 13 år siden

The Insider (42696) skrev:
Han gik i selvsving i en tråd angående James Bond og oprettede dernæst en nu-slettet tråd, hvor han hånede brugerne i Bond-tråden og stolt proklamerede, at han altid "vidste bedst", og at at vi nu skulle diskutere hans "bedreviden". Jeg tog det som et tydeligt tegn på, at hans relativt korte "modne periode" var overstået. Han har angiveligt "fundet en anden hjemmeside". Jeg beder for dem.
Tak for uddybning. Tænkte nok der var en udløser, var bare nysgerrig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#42702 Skeloboy 13 år siden

Sidder og designer brætspil! og vil ikke gå i seng, men har gjort det til en regel at gå i seng, når kæresten også gør det, for ellers går der max. 1 uge, og så har jeg vendt rundt på nat og dag...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42703 evermind 13 år siden

Nå, så var jeg til jobsamtale i Silkeborg i går med det resultat, at jeg starter i en SFO derovre d. 15. april og i den forbindelse flytter ind hos min kæreste. Med andre ord konverterer jeg til jydedommen!

Jeg har ikke skrevet noget om det på Facebook endnu, da der potentielt vil være lokale bekendte, der kommer til at snakke med forældre fra min nuværende SFO, og rygtet siver, inden jeg selv får mulighed for at komme med en officiel udmelding, men jeg satser på, at det ikke er farligt at skrive det herinde - og at ingen herfra finder på at nævne noget om det på min væg. (Ja ja, så naiv kan man være ... ;))

Men ud over, at jeg længes efter min kæreste konstant og glæder mig til en hverdag med hende, så er det sgu lidt et leap of faith at skulle rykke rødderne op og flytte fra den by, jeg har beboet i 36 år. Men jeg håber selvfølgelig på stadig at se mine sjællandske venner, se mere til mine jyske venner end før, nu da jeg kommer over i jeres del af landet og i det hele taget bare få en masse good times. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#42704 evermind 13 år siden

Nå ja, jeg håber da også at se mine fynske venner, dem skal man jo heller ikke kimse ad! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#42705 Thomsen 13 år siden

Fedt, Ruben! Det er et godt valg at flytte for kærligheden. Håber, du får det fantastisk derovre.

(Når vi en sidste Z-dag inden?)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42706 wimmie 13 år siden

One of us! One of us!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42707 evermind 13 år siden

Takker, Thomsen! :) Og ja, jeg har en sidste (sjællandsk) Z-dag i kortene, godt nok først efter 15. april, men den egentlig flytning af alt mit lort sker nok også først derefter, så lejligheden står her endnu. ;)

wimmie: Oh yeah! :D
Gravatar

#42708 DarkLight 13 år siden

ARGH! Vi snakker total cleancut så. Jeg snakker ikke med jyder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#42709 wimmie 13 år siden

DarkLight (42708) skrev:
ARGH! Vi snakker total cleancut så. Jeg snakker ikke med jyder.

Du har da snakket med mig... :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42710 evermind 13 år siden

Det var dengang, du var fynbo. :P

Skriv ny kommentar: