Drebble: Men ... det er jo film! Så gælder nogle andre regler ... :P (Sorterer nu også lidt ind imellem, men besidder ikke det dér effektive, Bruno'ske dræberinstinkt. ;(
gi-jones: Og ellers må de sgu lige se at få valgt side! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Tillykke Ruben! Så kan jeg måske også langt om længe komme med til en Z-dag, hvis de da ellers fortsætter i det jydske, nu jeg ikke har fået taget mig sammen til (/har haft penge til) at drage til det sjællandske for at være med.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Velkommen i det jyske, vi sender dig snart dit medlemskort, hvorpå The Secret Handshake står beskrevet, som gir dig rabatter til diverse butikker, og samtidig vil du få den rigtige korte vej og vide, når du spørg om vej til noget i Jylland, i stedet for den mere naturskønne, men samtidige også meget lange ruter vi gir alle andre som spørger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har netop tjekket listen for Kortfilms Oscar og kan se, at der er 19 festivaler, som giver adgang til Oscar, så jeg er lidt mere rolig.
Nogle af festivalerne blokerer dog for tilmelding til andre, så der skal jeg være lidt forsigtig.
Jeg har skrevet over halvdelen af mit første udkast og så når det er gjort, søger jeg støtte hos DFI. Håber at få den og SÅ vil jeg snakke med gymnasier, da det simpelthen er for svært at få dem til at tage mig seriøst uden DFI i ryggen, føler jeg.
#42721 evermind 13 år siden
gi-jones: Og ellers må de sgu lige se at få valgt side! :P
#42722 tiany 13 år siden
Ja vi skal jo bare vide hvilken en af broerne vi skal sprænge :P
#42723 Collateral 13 år siden
#42724 dyg 13 år siden
#42725 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42726 Kruse 13 år siden
#42727 the_paki_don 13 år siden
Nogle af festivalerne blokerer dog for tilmelding til andre, så der skal jeg være lidt forsigtig.
Jeg har skrevet over halvdelen af mit første udkast og så når det er gjort, søger jeg støtte hos DFI. Håber at få den og SÅ vil jeg snakke med gymnasier, da det simpelthen er for svært at få dem til at tage mig seriøst uden DFI i ryggen, føler jeg.
#42728 davenport 13 år siden
Har lige siddet hele eftermiddagen med en ven, der havde lyst til en stak bajere og en snak. Det var sgu hyggeligt.
#42729 Highland Park 13 år siden
#42730 davenport 13 år siden