Gravatar

#42731 elwood 13 år siden

The Insider er blot blevet til La Cour fra rejseholdet's sidste sæsoner.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42732 davenport 13 år siden

Kan man egentlig finde en adresse på folk, hvis man kender deres IP? (Just askin´)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42733 The Insider 13 år siden

#42732, man kan næppe finde den præcise adresse uden ulovlige midler, men man kan finde nærområdet og udbyderen.

Desværre kan systemet ikke automatisk give besked om, når en ny bruger opretter en profil på samme IP, men jeg tjekker listen over de nyoprettede brugere flere gange dagligt for at være sikker på, at han ikke kommer tilbage. I gamle dage oprettede han som regel en ny profil få minutter (max et par timer) efter, at den seneste blev slettet. Gudskelov er han ikke vendt tilbage endnu.
War. War never changes.
Gravatar

#42734 davenport 13 år siden

Det var ikke ham med den om børn i skoven?
Gravatar

#42735 The Insider 13 år siden

#42734, nope, selvom tanken da også strejfede mig (lidt trist at være blevet så paranoid...). Det er dog besynderligt, at hans bruger er slettet, men ingen admin har gjort det, så det må vedkommende selv have gjort efter at have fået sit spørgsmål besvaret. Spøjst.
War. War never changes.
Gravatar

#42736 the_paki_don 13 år siden

davenport fortsætter jagten på BN!
Gravatar

#42737 The Insider 13 år siden

Det bliver den næste generations "Zero Dark Thirty", når den en dag bliver filmatiseret!
War. War never changes.
Gravatar

#42738 davenport 13 år siden

Finder ham nok en dag! Har pt. været gennem 24 forskellige rigssale iført en "Han Shot First" t-shirt, uden at være blevet antastet, men jagten fortsætter...
Gravatar

#42739 the_paki_don 13 år siden

Jeg glæder mig til at se davenport med et elitehold i ryggen gå op af trapper i et fæstningslignende hjem og hviske "BN... BN..."... phiw phiw... to skud med sugekop pistol.

Jeg antager, at du ikke er ude på at dræbe BN?
Gravatar

#42740 Ericmase 13 år siden

The Insider (42737) skrev:
Det bliver den næste generations "Zero Dark Thirty", når den en dag bliver filmatiseret!

"Zero Dark Filmz", haha! :P
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: