Blev lige ringet op af en netværksforbindelse, der stod og manglede en kollega i Vejle. Han havde anbefalet mig til sin chef, og ville lige høre om jeg var interesseret. Faktisk mangler de to, og den anden han har anbefalet, er en tidl. kollega. Så det er meget spændende. Han mailer sin chef mit CV, når han kommer fra arbejde, og så ruller rouladen. Håber dette er mit break!! Jeg har som aldrig nogensinde før i mit liv, virkelig brug for det her.
Var der en like knap trykkede jeg på den! Hov det har jeg sagt før!!! Hvor blir den satans knap af???
Min mand valgte for 14 dages tid siden ikke bare med det samme at afvise Jehovas Vidner, da de ringede på døren. Flink som han var lyttede han da pænt og tog deres blad - mens jeg sad i stuen og skral grinede... Hvad har han så fået ud af det, i dag kom den samme mand tilbage (sammen med en anden gut) og ville gerne have lov at komme ind og prædike :D
Denne gang fik han dem heldigvis afvist, så nu går der forhåbentlig 3 år igen inden de kommer.
(vi bor 200 m. fra deres rigssal og det er kun 2. gang på de 4 år vi har boet her, at de kommer forbi)
#42761 davenport 12 år siden
Håber det her bliver enden på at stå og glo ud af køkkenvinduet hele dagen!!
#42762 Kiksmann 12 år siden
Var der en like knap trykkede jeg på den!
Hov det har jeg sagt før!!! Hvor blir den satans knap af???
#42763 DarkLight 12 år siden
Et modem?
Og held og lykke!
#42764 davenport 12 år siden
Og tak skal i ha :)
#42765 MOVIE1000 12 år siden
#42766 evermind 12 år siden
davenport: Totalt godt lavet af din netværksbuddy - krydser virkelig fingre for dig!! :D
#42767 gi-jones 12 år siden
#42768 evermind 12 år siden
#42769 tiany 12 år siden
http://filmz.dk/konkurrencer/de-skrigende-halse
Du vandt ikke ;)
#42770 tiany 12 år siden
Hvad har han så fået ud af det, i dag kom den samme mand tilbage (sammen med en anden gut) og ville gerne have lov at komme ind og prædike :D
Denne gang fik han dem heldigvis afvist, så nu går der forhåbentlig 3 år igen inden de kommer.
(vi bor 200 m. fra deres rigssal og det er kun 2. gang på de 4 år vi har boet her, at de kommer forbi)