Gravatar

#42771 Wangsgaard 12 år siden

tiany (42770) skrev:
Min mand valgte for 14 dages tid siden ikke bare med det samme at afvise Jehovas Vidner, da de ringede på døren. Flink som han var lyttede han da pænt og tog deres blad - mens jeg sad i stuen og skral grinede...
Hvad har han så fået ud af det, i dag kom den samme mand tilbage (sammen med en anden gut) og ville gerne have lov at komme ind og prædike :D

Denne gang fik han dem heldigvis afvist, så nu går der forhåbentlig 3 år igen inden de kommer.

(vi bor 200 m. fra deres rigssal og det er kun 2. gang på de 4 år vi har boet her, at de kommer forbi)

Min mor henviser dem altid til de muslimske naboer :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42772 Highland Park 12 år siden

Wangsgaard (42771) skrev:
Min mor henviser dem altid til de muslimske naboer :)
Ha ha, pragtfuldt!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42773 Kruse 12 år siden

Jeg spekulerer lidt på hvilken serie/sæson, jeg skal tage hul på næste gang, og det kunne være at Filmz-folket har nogle råd? Dem jeg vil vælge i mellem er som følger:

The West Wing: Sæson 1
Dexter: Sæson 6
Veronica Mars: Sæson 1
24 Timer: Sæson 5
Justified: Sæson 1
Dollhouse: Sæson 2

Kom med jeres bud! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42774 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Veronica Mars: Sæson 1 - der er kun tre sæsoner, men de er rigtig gode og så er du klar, når filmen kommer!
Gravatar

#42775 The Insider 12 år siden

West Wing FTW! De to første afsnit er bob-bob. Resten af de første 4 sæsoner er 6-stjernet guld, mens resten er 5-stjerners niceness!

Derudover: Kan SLET ikke får armene ned! Det er lige blevet bekræftet: Jeg skal på "Star Trek Into Awesomeness"-junket!!!! JAAAAAAAAA! Og denne gang skal jeg møde alle syv crew-members, Abrams igen, manuskriptforfatterne (og Kurtzman og Orci er jo lige så store trekkies som mig, så det er jo herligt!) og Lindelof. Tør jeg kritisere "Prometheus"? Det vil tiden vise! Lige nu er jeg bare den lykkeligste mand i verden!!
War. War never changes.
Gravatar

#42776 Ispep 12 år siden

Har lige taget hul på sæson 2 af Breaking Bad. Sjældent har en serie fanget mig så dybt, at minutter flyver afsted.
Gravatar

#42777 Kruse 12 år siden

The Insider (42775) skrev:
Abrams igen

Så er det tid til en ny rap! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42778 tiany 12 år siden

The Insider (42775) skrev:
West Wing FTW! De to første afsnit er bob-bob. Resten af de første 4 sæsoner er 6-stjernet guld, mens resten er 5-stjerners niceness!

Derudover: Kan SLET ikke får armene ned! Det er lige blevet bekræftet: Jeg skal på "Star Trek Into Awesomeness"-junket!!!! JAAAAAAAAA! Og denne gang skal jeg møde alle syv crew-members, Abrams igen, manuskriptforfatterne (og Kurtzman og Orci er jo lige så store trekkies som mig, så det er jo herligt!) og Lindelof. Tør jeg kritisere "Prometheus"? Det vil tiden vise! Lige nu er jeg bare den lykkeligste mand i verden!!

Ekstrem fedt Johan... Vi glæder os til resultatet og din vurdering af universets bedste film.
Valar morghulis
Gravatar

#42779 The Insider 12 år siden

#42777-42778, oh yes! Skal jo også se filmen derovre et par uger inden premieren - ARGH!!!!!

PS. Mht. rap... der er måske noget... i gære...
War. War never changes.
Gravatar

#42780 davenport 12 år siden

Tillykke :)
Det er fanme stort!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: