Gravatar

#4271 elwood 15 år siden

Sidder og ser lidt Dayli SHow med den der Inargu... argg jeg kan ikke det ord!, programmet der omhandler Obamas indsættelse som Præsident

Jon Stewart is having a ball with this one and Dick Cheney in a wheel chair 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4272 Highland Park 15 år siden

#4271: Jeg bliver nødt til at følge med i det show igen...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4273 elwood 15 år siden

#4272 Get to it soldier!

Den side har taget en pæn del af min fritid, hehe.

Hehe brilliant, Obama holder sin tale, om hvordan de skal tage kampen op igen og overkomme finans krisen, og krigen på den her virkelige alvorlige og dybt seriøse måde, og så cutter man til Jon Stewart der sidder med en nytårs fløjte (eller hva dælen det nu er de sataner hedder) fordi han regnede med det var en festelig og ultra opmunterne tale.

Nåja og tjek endelig Jan. 22 ud hvor Fox News varsler bad times for Obama allerede, det er hysterisk morsom, man tror det er løgn når man høre dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4274 elwood 15 år siden

Nå jeg må igang med og se en film, men jeg sku lige se Jon Stewart hylde Samantha Bee ud af den med hans Childlish humor hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4275 Highland Park 15 år siden

#4273: Tak for dit link Elwood. Jeg håber bare, at min internetforbindelse kan følge med. Den er pokkers langsom, og selv på DR's laveste hastighed kniber det ind imellem. :/

Tak for tippet i øvrigt! Jeg tjekker d. 22. januar ud. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4276 elwood 15 år siden

#4275

Det var så lidt 8-)

Dick Cheney As The Penguin in Batman
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4277 Highland Park 15 år siden

GiTMO skrev:
I'll leave you alone if you get me viiiiirgiiiiins

Hahaha, Stewart og hans Guantanamo-hånddukke er glimrende underholdning. Jeg håber, at Gitmo vender tilbage snart. :D

Og så var det fedt med Stewarts reaktion på Neesons mangel på interesse for Mets. Det er rart for en gangs skyld at høre en amerikansk statsborger sige, at han ikke interesserer sig for hverken baseball eller amerikansk fodbold.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4278 elwood 15 år siden

#4277

It was all I got!

Det også munter og se at han næsten ikke kan gennemføre det, fordi han er ved og flække af grin, man kan se det på hans læber 8-)

Jeg synes også Neesons reaktion til Jon Stewarts Kommentar om at filmen er skræmmene, hvortil Neeson siger It's Entertainment (eller noget i den stil) det ku jeg ik lade være og grine af.

Bare vent til du ser det med Præsidentens indsættelse, Det self. staged men det satme sjov og se Jon Stewart hylde Samantha Bee hel ud af den, uanset hvad hun siger.

Har lige set X-files afsnittet med ham fra Alle elsker raymond, ham der spiller faren, som spiller en synsk forsikringssælger for satan han var eminent i det her afsnit!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4279 Michael Andersen 15 år siden

#4277 For et par siden så jeg en Knicks-kamp i Madison Square Garden sammen med Jon Stewart 8-) "Sammen med" = jeg fik øje på ham nede på de fine celebrity-rækker :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4280 Highland Park 15 år siden

#4278: Hehe, ja Neeson-bemærkningen var fed. :)

Jeg må bestræbe mig på at følge lidt mere med fra nu af.

#4279: Du har da også oplevet alle de store mestre i levende live; Goldsmith og Stewart - hvad bliver det næste? ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: