Gravatar

#851 davenport 15 år siden

Har lige "lavet" de gamles computer. De kunne ikke få netværket til at virke, så jeg kom lige forbi og tændte deres modem....

Og så er der konstateret virus på min comp på arbejde, så den skal lige formateres.. Ups!

Håber det hjælper på Filmz i arbejdsregi...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#852 dyg 15 år siden

Har haft knoldpine i går og i dag, så arbejdsmoralen er ikke vildt høj. Har brugt lidt tid på at kigge nærmere på dele til en HTPC, det kribler i fingrene!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#853 filmz-sanjo 15 år siden

Begyndt at være noget urolig.. Min lillesøster fløj til Madrid i morges, har ikke hørt fra hende siden. Hvis nogen har et nummer til SAS angående ulykken så skriv!
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#854 dyg 15 år siden

#853 - Der står følgende i EB:

Eventuelle pårørende kan ringe til den særligt oprettede telefonlinje på telefon +46 8 797 29 44.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#855 filmz-sanjo 15 år siden

Nummeret er ikke i brug siger den.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#856 dyg 15 år siden

Du husker også +46? Det er et svensk nummer.

Edit:
Der står intet om det på SAS website, alt der står er:
Regarding Spanair flight JK 5022
SAS Group regrets to confirm that one of its Spanair aircraft, anMD-80, with flight number JK 5022 from Madrid to Las Palmas was involved in an accident at Madrid Barajas Airport. No further details of the accident are available at the moment. More information will follow.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#857 filmz-Le Samouraï 15 år siden

#853 - Hun er forhåbentlig i sikkerhed, hvis hun bare skulle til Madrid. Det forulykkede fly var fra Spanair (ejet af SAS) og kørte af startbanen, da det skulle lette mod Gran Canaria.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#858 jesperhp 15 år siden

Lige nu stener jeg, og i aften skal jeg ned og have kioskens største is (den såkaldte "havnesuper"), for den fik jeg et gavekort på for et styke tid siden. Lidt spændt på, om jeg kan spise den, for så vidt jeg ved, indeholder monstret 5 kugler, softice, guf, syltetøj og flødebolle. Damn:P
Gravatar

#859 Takfornu 15 år siden

# 853 Sender dig positive tanker :)

Uvished er næsten det værste. Husker tydeligt 911 før man havde hørt fra sine venner og bekendte, den var ikke rar, ej heller da et jordskælv ramte den by mine svigerforældre bor i.

Og så når man senere høre familien fortælle om, hvordan bilen hoppede med dem kan man godt grine, mens det står på er det jo ikke sjov :-/

Held og Lykke herfra !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#860 elwood 15 år siden

Var ude ved den gamle i dag og han fortalte min Onkel Georg (bryder mig ikke så meget om ham, han er en af de der trælse onkler)

Men han har været forsvundet i snart 14 dage, hans arbejde har ikke hørt fra hans postkasse overfyldt, så min far ringede efter politiet som åbnede til hans lejlighed, men han var ikke kradset af.

Min kusine har prøvet og ringe til ham om aften og om morgen men ingen svare på hans mobil.

Det jo ren Forsvundet Sporløs det her...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: