Jeg er næsten færdig med sæson 3 af Lost og er stadigvæk med så langt. Det ER gået hen og blevet mærkeligt, men jeg er simpelthen for glad for karaktererne til, at jeg vil give op lige nu.
Haha - det er slet ikke begyndt at blive rigtigt mærkeligt (eller usammenhængende) endnu ! :-D
Men hold ud. Trods enorme plothuller og des lige, så nød jeg alle serie sæsoner :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Sidder på et hotelværelse i eksotiske Tåstrup.. Sikke dog en forrygende kedelig by, men nu var det her, at jeg skulle på kursus. I morgen aften tror jeg, at jeg smutter ind til Kbh for at spise aftensmad.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Der er to fornuftige spisesteder, jeg kender til. Et thai-sted, Asien Garden og et italiensk sted, Al Casaletto. De ligger 2-3 min. fra Café Mango, som jeg aldrig har prøvet. :)
Jeg har undret mig over at jeg stadig kunne se Doctor Dooms indlæg og så viser sig at han åbenbart har flere profiler. Det hjælper heller ikke på forvirringen at Ignore listen er to forskellige steder. Nu har jeg dog fundet ud af hvorfor en af dem der virker.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#42801 HonoDelLoce 12 år siden
Haha - det er slet ikke begyndt at blive rigtigt mærkeligt (eller usammenhængende) endnu ! :-D
Men hold ud. Trods enorme plothuller og des lige, så nød jeg alle serie sæsoner :-)
#42802 tiany 12 år siden
#42803 dyg 12 år siden
#42804 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#42805 dyg 12 år siden
#42806 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#42807 dyg 12 år siden
#42808 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Asien Garden og et italiensk sted, Al Casaletto. De ligger 2-3 min. fra Café Mango, som jeg aldrig har prøvet. :)
#42809 dyg 12 år siden
Nå, i morgen ryger jeg nok på et indisk sted i Kbh inden den står på Namnam fredag.
#42810 Kisbye 12 år siden
Det hjælper heller ikke på forvirringen at Ignore listen er to forskellige steder. Nu har jeg dog fundet ud af hvorfor en af dem der virker.