Jeg spekulerer lidt på hvilken serie/sæson, jeg skal tage hul på næste gang, og det kunne være at Filmz-folket har nogle råd? Dem jeg vil vælge i mellem er som følger:
Derudover: Kan SLET ikke får armene ned! Det er lige blevet bekræftet: Jeg skal på "Star Trek Into Awesomeness"-junket!!!! JAAAAAAAAA! Og denne gang skal jeg møde alle syv crew-members, Abrams igen, manuskriptforfatterne (og Kurtzman og Orci er jo lige så store trekkies som mig, så det er jo herligt!) og Lindelof. Tør jeg kritisere "Prometheus"? Det vil tiden vise! Lige nu er jeg bare den lykkeligste mand i verden!!
Jeg er næsten færdig med sæson 3 af Lost og er stadigvæk med så langt. Det ER gået hen og blevet mærkeligt, men jeg er simpelthen for glad for karaktererne til, at jeg vil give op lige nu.
Er lige kommet hjem fra mit livs tredie hindu-bryllup, denne gang var det min bedste ven, der blev gift.
De tidligere to hindu-bryllupper jeg har været med til, har været traditionelle, men denne gang var bruden en "almindelig" dansker, så der blev blandet en masse danske traditioner ind i det også, hvilket gjorde det hele til en rigtig vellykket omgang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#42791 evermind 12 år siden
Men selv, når jeg bruger linket, står der endnu bare Der er endnu ikke udtrukket vindere til denne konkurrence.
But screw that, så skrider jeg bare på krimimesse i Horsens i stedet!! ;)
#42792 wiseguy 12 år siden
#42793 Ericmase 12 år siden
Har du set LOST? Genial serie! :)
Agreed!
F***ING AWESOME! Niiiiiiice! :D
Ja, haha! :)
#42794 the_paki_don 12 år siden
#42795 Kruse 12 år siden
Ja
#42796 tiany 12 år siden
Underligt, da jeg gik ind på den lige efter du havde skrevet indlægget, stod der et navn. Men det er væk nu - mystisk.
#42797 MOVIE1000 12 år siden
#42798 dyg 12 år siden
De tidligere to hindu-bryllupper jeg har været med til, har været traditionelle, men denne gang var bruden en "almindelig" dansker, så der blev blandet en masse danske traditioner ind i det også, hvilket gjorde det hele til en rigtig vellykket omgang.
#42799 Ericmase 12 år siden
Hvad er din mening om den?
#42800 Kruse 12 år siden
Rigtig god serie :)