Han kan i hvert fald se frem til at blive slettet prompte. Om jeg begriber, hvorfor man overhovedet har lyst til at opholde sig i et forum, hvor ingen gider have én.
Han kan i hvert fald se frem til at blive slettet prompte. Om jeg begriber, hvorfor man overhovedet har lyst til at opholde sig i et forum, hvor ingen gider have én.
Du har helt ret................ du kan ligeså godt slette dig selv :P
Tror dog aldrig det kommer til at ske og håber det heller ikke :)
Mhs til Yellow-tv er jeg ligesom jer andre, helt uforstående over hvad han er for en, og hvorfor han bliver ved og ved.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har været lidt off. Sidst jeg så Yellow TV indlæg, var han 'prøveløsladt' på Filmz og var i gang med sin uendeligt tåbelige filmliste. Nu er han atter jaget vildt. Nogen der kan linke til den tråd, hvor han overtræder Johans probation-krav?
[url= i følge de vise ord fra Dr. Zoidberg...[/url]
tror du har ret, Yellow-tv har bare formået at gøre det ene nr utallige gange, kan Dr. Zoidberg gøre det? :P
Doom II - Hell On Earth (42894) skrev:
Jeg har været lidt off. Sidst jeg så Yellow TV indlæg, var han 'prøveløsladt' på Filmz og var i gang med sin uendeligt tåbelige filmliste. Nu er han atter jaget vildt. Nogen der kan linke til den tråd, hvor han overtræder Johans probation-krav?
Mener at tråden blev slettet, men jeg aner ikke hvad tråden gik ud på eller hvad der blev skrevet derinde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Her i biksen er vores "fix-tid" ophævet (så vi ikke absolut skal være her mellem 9 og 15), så folk med børn har mere fleksibilitet. Derudover er der indrettet et rum, hvor der er spil, fjernsyn og frugt/drikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#42891 Highland Park 12 år siden
Suk... jeg håber sgu, at det er en aprilsnar.
#42892 The Insider 12 år siden
#42893 MOVIE1000 12 år siden
Du har helt ret................ du kan ligeså godt slette dig selv :P
Mhs til Yellow-tv er jeg ligesom jer andre, helt uforstående over hvad han er for en, og hvorfor han bliver ved og ved.
#42894 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
#42895 elwood 12 år siden
[url= i følge de vise ord fra Dr. Zoidberg...[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42896 MOVIE1000 12 år siden
tror du har ret, Yellow-tv har bare formået at gøre det ene nr utallige gange, kan Dr. Zoidberg gøre det? :P
Mener at tråden blev slettet, men jeg aner ikke hvad tråden gik ud på eller hvad der blev skrevet derinde.
#42897 elwood 12 år siden
Er på arbejde igen, det er Tirsdag, føles som en normal Mandag.
hvordan klare alle de her lookoutet forældrer dagen med børnene?
#42898 dyg 12 år siden
#42899 elwood 12 år siden
En slags tag dine børn med på arbejdet.
#42900 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
Bare det ikke var noget med Tupac, der blev slettet.