Er i andre i stand til at logge på med NemID idag? Det har kørt ustabilt de sidste par dage, men idag er det fuldstændigt umuligt for mig at komme på. Gid fanden havde de møgunger og deres digitale hærværk.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
[quote=gi-jones (43082)Teknisk set er det sikkert ikke. Men hvem skulle gøre noget ved det? [/quote] Havde også tænkt mig at gøre det uanset hvad, var bare nysgerrig :)
Gør klar til sidste aften på cypern. Eller dvs vi har lige helt til midnat i morgen men uden værelse, da va skal checke ud til middag men først flyver til midnat. Men sgu en god ferie uden elektronik. Har først tjekket op på lidt forskelligt nu. I aften dræber jeg baren!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Venter på svigerforældrene kommer og henter os...så skal vi på Flammen. Har aldrig været der, men jeg har det generelt svært med buffer...kan ikke begrænse mig :)
Sidst jeg var på All You Can Eat(udover Teneriffe), tog det 2½ time at spise...
Sidst jeg var på Flammen var det til en polterabend, hvor det endte med, at en af deltagerne måtte lægge sig ned på trapperne udenfor og til sidst måtte han skynde sig over i en gyde for at kaste op, hvorefter han tog hjem.
Han havde også spist 5 kæmpe tallerkenfulde mad.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fik 3 portioner. Synes det var fint nok, men kødet smager lidt ens af grill og barbecue, og sovsen var alt for tyk og fed. Prisen taget i betragtning, så er det ok.
#43081 Kisbye 12 år siden
Det har kørt ustabilt de sidste par dage, men idag er det fuldstændigt umuligt for mig at komme på.
Gid fanden havde de møgunger og deres digitale hærværk.
#43082 gi-jones 12 år siden
#43083 Skeloboy 12 år siden
Havde også tænkt mig at gøre det uanset hvad, var bare nysgerrig :)
#43084 tiany 12 år siden
Gør en god handel ;)
#43085 davenport 12 år siden
#43086 Skeloboy 12 år siden
Sidst jeg var på All You Can Eat(udover Teneriffe), tog det 2½ time at spise...
#43087 dyg 12 år siden
Han havde også spist 5 kæmpe tallerkenfulde mad.
#43088 Skeloboy 12 år siden
Hehe, det er også meget :)
Fik 3 portioner. Synes det var fint nok, men kødet smager lidt ens af grill og barbecue, og sovsen var alt for tyk og fed. Prisen taget i betragtning, så er det ok.
#43089 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Og så overvejer jeg hvad vi evt. kan smide på programmet, da vi overvejer at lave en summer special, selvom Guilty Pleasures er lukket ned.
#43090 Thomsen 12 år siden