Haha, der er grænser for hvad jeg vil udsætte mig selv for. Vi har fundet det overordnede emne, så det er kun et spørgsmål om hvad vi ellers skal snakke om. :)
Er gået i gang med at få set Twin Peaks. Har længe haft den her idé om, at det er en af de serier, man bare SKAL have set.
Nu er jeg lige blevet færdig med fjerde afsnit, og jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt er nogen fan.
Enkelte scener med Agent Cooper grænser til det geniale, men derudover plages serien godt nok af gudsjammerligt ringe skuespil, som selv dagstimesæbeoperaskuespillere ville ryste på hovedet over, kronisk irriterende soundtrack og en allerede alt for langt ude storyline.
Jeg køber simpelthen ikke præmissen som værende en "rigtig" historie, og så virker det s'gu bare ikke.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#93 - hvis du allerede har det sådan, så skal du nok bare droppe den, for det bliver kun værre.
Jeg kom selv nok for sent til serien. Den er et udpræget produkt af sin tid, og meget af det, der dengang var så nyskabende ved den, er forlængst blevet almindeligt. Da den blev sendt oprindeligt, gik jeg glip af de første 2-3 afsnit, og derfor fængede den mig aldrig på trods af den enorme hype, der var omkring den på det tidspunkt.
Jeg så den først, da første sæson udkom på dvd for 10+ år siden. Første sæson kunne jeg meget godt lide, den er tilpas weird til, at jeg finder den underholdende. Til gengæld stod jeg helt af på anden sæson som simpelthen blev *for* fjollet til mig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Musikken gav mig gåsehud da jeg var lille jeg blev virkelig stræmt, især der er et bestemt sted, hvor der kommer nogle stryger sektioner jeg det er, som bare skaber uhygge, hvor tempoet sættes xtra ned.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg skal igang med den på Netflix på et eller andet tidspunkt, da jeg har lidt samme oplevelse som Hono - altså at det er en af de der serier man må og skal se.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#43091 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43092 MOVIE1000 12 år siden
#43093 HonoDelLoce 12 år siden
Nu er jeg lige blevet færdig med fjerde afsnit, og jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt er nogen fan.
Enkelte scener med Agent Cooper grænser til det geniale, men derudover plages serien godt nok af gudsjammerligt ringe skuespil, som selv dagstimesæbeoperaskuespillere ville ryste på hovedet over, kronisk irriterende soundtrack og en allerede alt for langt ude storyline.
Jeg køber simpelthen ikke præmissen som værende en "rigtig" historie, og så virker det s'gu bare ikke.
#43094 Skeloboy 12 år siden
Og Twin Peaks er genialt ;)
#43095 Thomsen 12 år siden
Jeg kom selv nok for sent til serien. Den er et udpræget produkt af sin tid, og meget af det, der dengang var så nyskabende ved den, er forlængst blevet almindeligt. Da den blev sendt oprindeligt, gik jeg glip af de første 2-3 afsnit, og derfor fængede den mig aldrig på trods af den enorme hype, der var omkring den på det tidspunkt.
Jeg så den først, da første sæson udkom på dvd for 10+ år siden. Første sæson kunne jeg meget godt lide, den er tilpas weird til, at jeg finder den underholdende. Til gengæld stod jeg helt af på anden sæson som simpelthen blev *for* fjollet til mig.
#43096 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43097 HonoDelLoce 12 år siden
If you don't mind me asking, hvad var det så helt præcist, der var nyskabende ved den dengang?
#43098 colocho 12 år siden
#43099 Kruse 12 år siden
#43100 Collateral 12 år siden