Gravatar

#43241 The Insider 12 år siden

Battleship > STID.

PS. Fik skamrost The Bourne Supremacy og Paul "Gud på jord" Greengrass over for Karl Urban i dag. Geekgasm!
War. War never changes.
Gravatar

#43242 Hr. Nielsen 12 år siden

the_paki_don (43240) skrev:
Husk nu på, at han gav Battleship 5 stjerner
Ja og det beviser at The Insider ikke er populistisk og/eller ligger under for 'den gode smag' og det har jeg kæmpestor respekt for!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#43243 Kyllingebenet 12 år siden

Rocky 'not so' Balboa (43242) skrev:
Ja og det beviser at The Insider ikke er populistisk og/eller ligger under for 'den gode smag' og det har jeg kæmpestor respekt for!

Dvs at The Insider i virkeligheden er en outsider? :o
Mental striptease..
Gravatar

#43244 Hr. Nielsen 12 år siden

Kyllingebenet (43243) skrev:
Dvs at The Insider i virkeligheden er en outsider?
Må du jo selv om du vil putte ham i den kasse:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#43245 JørgenGamer 12 år siden

Blev simpelthen nød til at lave en helt ny bruger. Da jeg blev nød til at dele ham her.
Han er vist lidt sur lol ^^

EVIL DEAD RELATERET!
Gravatar

#43246 tiany 12 år siden

The Insider (43231) skrev:
Puha. Et par lige lovligt begivenhedsrige dage i London. Kan desværre ikke fortælle noget konkret om Abrams og Co. før i morgen. Til gengæld kan jeg bekræfte, at "Star Trek Into Darkness" desværre ikke er vor tids Mona Lisa. Endda langtfra. Suk.

Æv...men glæder mig til at høre mere om dine oplevelser.
Valar morghulis
Gravatar

#43247 Zombi 12 år siden

Fik lige den her besked på facebook: Tilføj dit telefonnummer for at beskytte din konto.

Har I andre også fået sådan en besked?
Gravatar

#43248 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Ja, for længe siden. Det giver mulighed for en anden type sikkerhed, så du kan få tilsendt en sms med en engangskode, når du logger på, fra en ny computer/enhed. Google har samme system, hvilket virker ganske glimrende.
Gravatar

#43249 HonoDelLoce 12 år siden

I smell Insider-scam!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43250 the_paki_don 12 år siden

The Insider skrev:
PS. Fik sagt en masse åndssvagt vrøvl over for Karl Urban i dag. Han rystede på hovedet og bad så vagterne om at fjerne mig. Geekgasm!

Lagde lige mærke til, at STID er meget tæt på STD. :)

Rocky:

Han ligger langt, langt under den gode smag. :)

Zombi:

Jeg var også lidt mistænksom, da jeg fik den besked, fordi den så lidt fake ud...

Skriv ny kommentar: