Gravatar

#43231 The Insider 12 år siden

Puha. Et par lige lovligt begivenhedsrige dage i London. Kan desværre ikke fortælle noget konkret om Abrams og Co. før i morgen. Til gengæld kan jeg bekræfte, at "Star Trek Into Darkness" desværre ikke er vor tids Mona Lisa. Endda langtfra. Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#43232 Hr. Nielsen 12 år siden

The Insider (43231) skrev:
Til gengæld kan jeg bekræfte, at "Star Trek Into Darkness" desværre ikke er vor tids Mona Lisa. Endda langtfra. Suk.
Okay, hvis du er så skuffet, så bliver jeg dæleme nervøs!!! Så må den jo være temmelig ringe:(
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#43233 The Insider 12 år siden

Den er ikke tilnærmelsesvis elendig, men jeg ville bestemt heller ikke give den nogen høj karakter. Grundigere bedømmelse kommer lidt længere ude i fremtiden :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43234 Hr. Nielsen 12 år siden

Men stadig stort ØV. Havde glædet mig ret meget til den.
Gravatar

#43235 the_paki_don 12 år siden

WHAT?!?! NOOOOOO!!!!

Men... måske du havde sat dine forventninger en lille smule for højt? :)

The Insider skrev:
Giv den gas, man! Filmen er jo stensikkert også så vanvittigt awesome, at selv hvis man så et camrip på en iPhone 1, ville man få en vildere filmoplevelse end The Dark Knight på verdens største IMAX-lærred!

:)
Gravatar

#43236 Ericmase 12 år siden

The Insider (43231) skrev:
Til gengæld kan jeg bekræfte, at "Star Trek Into Darkness" desværre ikke er vor tids Mona Lisa. Endda langtfra. Suk.

WUT?! Say that again. I dare you. I DOUBLE DARE YOU!

Det var da ærgerligt, men glæder mig alligevel. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#43237 The Insider 12 år siden

Jeg var naturligvis også en smule skuffet, første gang jeg så Abrams' første "Star Trek", mens jeg havde en noget mere positiv oplevelse, da jeg genså den. Men "Into Darkness" har bare så mange markante problemer, som stikker klart ud i mit hoved, og jeg grubler over flere og flere ting... Why oh why skulle Lindelof dog også involveres? Problemerne ligger alle i drejebogen.
War. War never changes.
Gravatar

#43238 Hr. Nielsen 12 år siden

The Insider (43237) skrev:
Why oh why skulle Lindelof dog også involveres
Han er til at åbne op og skide i!
Gravatar

#43239 Kyllingebenet 12 år siden

Så er Star Wars måske ikke i så gode hænder alligevel?
Mental striptease..
Gravatar

#43240 the_paki_don 12 år siden

Rolig nu folkens. Husk nu på, at han gav Battleship 5 stjerner og synes, at Paul Greengrass og hans forkærlighed til Shaky Cam er guds gave til filmmediet.

Check and Mate.

Skriv ny kommentar: