Du ved godt at jeg ikke behøver at bleve slettet med det samme eller om to dage, det kræver at jeg selv skal logge ud og jeg har gjort det sådan at jeg ikke behøver at logge ud når jeg lukker siden. Så jeg kan stadig være en fast bruger selvom du havde slettet mig. Jeg gjorde det kun for jeres skyld at jeg ikke var bruger i et par måneder.
PS: det forklarer Erbert død nyheden, jeg var jo ikke en ny bruger det var den samme. jeg havde aldrig logget af fordi jeg vidste at sådan noget ville ske. som jeg skulle skrive på.
Er det ikke snart på tide, at I henvender jer til hans internetudbyder, politiet eller hvem der kan få ham udelukket permanent.
Hvorfor? Da jeg ikke har gjort noget kriminelt, som jeg siger er jeg ikke en troll. men i Politiets øjne er jeg en troll og det jo latterligt at tilkalde dem, så skulle man tilkalde politiet for enhver troll i enhver hjemmeside igen, men hvis i har brug for mig kan i finde mig i Desperate Housewives-wikien under navnet Desperate housewives-fan00
#43261 Kyllingebenet 12 år siden
http://per.tv/blog/2013/05/05/what-the-frak/
#43262 Yellow-TV 12 år siden
Du ved godt at jeg ikke behøver at bleve slettet med det samme eller om to dage, det kræver at jeg selv skal logge ud og jeg har gjort det sådan at jeg ikke behøver at logge ud når jeg lukker siden. Så jeg kan stadig være en fast bruger selvom du havde slettet mig. Jeg gjorde det kun for jeres skyld at jeg ikke var bruger i et par måneder.
PS: det forklarer Erbert død nyheden, jeg var jo ikke en ny bruger det var den samme. jeg havde aldrig logget af fordi jeg vidste at sådan noget ville ske. som jeg skulle skrive på.
#43263 BN 12 år siden
For min skyld må du gerne tage et par måneder til. Og gang det med 600.
#43264 tiany 12 år siden
#43265 Yellow-TV 12 år siden
#43266 Yellow-TV 12 år siden
#43267 Yellow-TV 12 år siden
Og Johan du behøver ikke at blokere hjemmesiden, jeg kan ligeså godt bare lav en ny.
#43268 MMB 12 år siden
Er det ikke snart på tide, at I henvender jer til hans internetudbyder, politiet eller hvem der kan få ham udelukket permanent.
#43269 Yellow-TV 12 år siden
#43270 The Insider 12 år siden