Nice Yohan, respekt, glæder mig til at den kommer ud, så jeg kan se den. Og Johan, hvis du lægger mærke til det så har vi begge noget tilfælles, jeg er også en trekkie, men samtidig Star Wars-fan.
Så jeg plejer at lave en vulcan-salut (du burde vide det, hvis du er en trekkie. noget du gjorde på billedet.) mens jeg siger: "May the Force be with you" :-)
Fuck nu bare af. Kan du ikke se, at du er uønsket her? Vi er ikke interesseret i dig eller noget du har at sige. Vi har et forum, som mange af os har brugt gennem mange år, og vi gider ikke have dig her. Gå nu væk! Ved godt det nok er spildte Guds ord på balle-Lars, men det er da et forsøg værd.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fuck nu bare af. Kan du ikke se, at du er uønsket her? Vi er ikke interesseret i dig eller noget du har at sige. Vi har et forum, som mange af os har brugt gennem mange år, og vi gider ikke have dig her. Gå nu væk! Ved godt det nok er spildte Guds ord på balle-Lars, men det er da et forsøg værd.
Hør her, Filmz er en must go for mig. det hele startede fordi jeg var 11 år, men nu er jeg 12 og ja mener det jeg er 12 år jeg sværger. men er en stor fan af film. så bare prøv at tilgiv mig
Lad nu blot være med og svare ham, Johan er på sagen, så ingen grund til og give ham opmærksomheden, han går jo ikke væk fordi vi siger det, så der er ingen grund til og svare hans indlæg.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg tror altså det gik mig hel forbi hvad han gjorde forkert sidste gang, kan nogen linke?
Jeg var uenig med Benway om en film, og derfor blev jeg slettet. Og var så vred fordi, vi diskuterede om en film, som sådan et forum burde, men fordi han havde magten slettede han mig, da vi var uenig. Og så ville jeg følge The Insider's råd om at blive væk i et par måneder og ikke skrive til filmz, og det gjorde jeg heller ikke, jeg skrev til Collaratal gennem en andet hjemmeside og han valgte at skrive det videre til Filmz.
#43271 MMB 12 år siden
Awesome! :)
#43272 elwood 12 år siden
Eller har de fået skrevet en hel obskør rolle til ham.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43273 Kyllingebenet 12 år siden
#43274 Yellow-TV 12 år siden
#43275 Yellow-TV 12 år siden
Så jeg plejer at lave en vulcan-salut (du burde vide det, hvis du er en trekkie. noget du gjorde på billedet.) mens jeg siger: "May the Force be with you" :-)
#43276 davenport 12 år siden
Ved godt det nok er spildte Guds ord på balle-Lars, men det er da et forsøg værd.
#43277 Yellow-TV 12 år siden
#43278 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43279 lagoni 12 år siden
#43280 Yellow-TV 12 år siden