Fatter ikke I bider på den, Insider. Er det så svært at blot ignorere idioten? Ihvertfald kunne man gøre sig selv en tjeneste og holde op med at svare ham. Og slet ikke oplære ham i hvordan man begår sig. Bare et råd :0
Fatter ikke I bider på den, Insider. Er det så svært at blot ignorere idioten? Ihvertfald kunne man gøre sig selv en tjeneste og holde op med at svare ham. Og slet ikke oplære ham i hvordan man begår sig. Bare et råd :0
Insider er administrator, selvfølgelig skal han svare ham. Alle andre derimod... :)
Jeg kan ikke se formålet med Insider bruger så mange kræfter på ham. Indlæg #83 samt flere andre. Vi ved manden troller rundt. Han skal ikke svares. Don't feed the troll.
Vi har desværre set flere eksempler på, at netop denne stædige idiot ikke reagerer på den sædvanligvis effektive "lad os bare ignorere trolden"-procedure. Og hvis en bruger bliver ved med at skrive direkte nedsættende kommentarer, er jeg ikke villig til bare at stå ved sidelinjen og krydse fingre for, at han snarligt skrider, mens forummet besudles af hans vås. Når det så er sagt, er det dejligt, hvis folk ikke går i krig med manden på Doctor Doom-manér. Vi skal nok få bremset for hans adgang snarest.
Aha. Hvis I har problemer med at aflive ham totalt, har I så mulighed for at slette hans indlæg? Og så kan brugerne imellemtiden holde op med at svare ham.
#43291 Ispep 12 år siden
#43292 MMB 12 år siden
Insider er administrator, selvfølgelig skal han svare ham. Alle andre derimod... :)
#43293 Ispep 12 år siden
Jeg kan ikke se formålet med Insider bruger så mange kræfter på ham. Indlæg #83 samt flere andre. Vi ved manden troller rundt. Han skal ikke svares. Don't feed the troll.
#43294 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Der ligger problemet, der er jo altid en lille håndfuld af brugere, der ikke kan lade være.
#43295 Ispep 12 år siden
#43296 The Insider 12 år siden
#43297 Ispep 12 år siden
#43298 The Insider 12 år siden
#43299 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43300 frankdrebin 12 år siden