Gravatar

#43281 Ericmase 12 år siden

Istedet for at læse alt dette, tror jeg at jeg lige ser en bunke "House M.D.".
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#43282 gi-jones 12 år siden

Johan: DET JEG SAGDE OM JP3 VAR KUN FOR SJOV! DU MÅ IKKE SLETTE MIG!!!

:-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43283 The Insider 12 år siden

#43280, du gør underdrivelse til en kunstart. Du havde i forvejen opført dig som - beklager mit sprog, men det er 100% rammende i dette tilfælde - en uansvarlig nar gang på gang på trods af talløse advarsler. "Jeg var uenig med Benway om en film, og derfor blev jeg slettet" er en forrykt simplificering, men hvad andet kan man dog forvente af den KLART værste bruger, jeg NOGENSINDE har mødt i 11 år her på Filmz? Du latterliggjorde Benway og flere andre brugere på en virkelig ubehagelig facon, mens du stolt proklamerede, at du havde ret. Dernæst oprettede du en selvstændig tråd, hvor du opfordrede brugerne til at beundre din viden og at bekræfte, at du vidste bedre end alle andre. Det giver sig selv, hvorfor det var dråben, der fik bægeret til at flyde over.

Af private årsager har jeg ikke tid til at tage fat i din udbyder i morgen, men jeg HAR fundet din udbyder takket være din IP-adresse. Du kan være stensikker på, at jeg vil gøre ALT, der står i min magt for at få dig bannet langt ind i skærsilden, indtil dine naller bliver så forbrændte, at du aldrig kan røre ved et computertastatur igen, uden at det gør lige så ondt på dine fingre, som dine skrækkelige skriverier har gjort på vores nethinder.

Som du også kan mærke på stemningen herinde, er du helt og aldeles uønsket. Så lyt til den kløgtige Davenport og Scar fra "Løvernes konge" og løb langt, langt væk. Du vil kun blive mødt med foragt herinde, så hvorfor i alverden vil du blive hængende? Eller du kan skride nu. Vis at du er moden. Og så kan du stadig læse vores anmeldelser og nyheder. Men forummet er et lukket domæne for dig. For evigt og altid.
War. War never changes.
Gravatar

#43284 The Insider 12 år siden

#43282, phew! Det var dæleme lige på falderebet, dude! Nåede LIGE at trække fingeren væk fra ban-knappen ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#43285 elwood 12 år siden

gi-jones du ved godt at nu har Johan, et laminieret screendump, af din udtalelse herinde, til næste gang i mødes og snakken falder på JP3, er sikker på det allerede ligger trygt og godt i hans pung as we type.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43286 Yellow-TV 12 år siden

The Insider (43283) skrev:
#43280, du gør underdrivelse til en kunstart. Du havde i forvejen opført dig som - beklager mit sprog, men det er 100% rammende i dette tilfælde - en uansvarlig nar gang på gang på trods af talløse advarsler. "Jeg var uenig med Benway om en film, og derfor blev jeg slettet" er en forrykt simplificering, men hvad andet kan man dog forvente af den KLART værste bruger, jeg NOGENSINDE har mødt i 11 år her på Filmz? Du latterliggjorde Benway og flere andre brugere på en virkelig ubehagelig facon, mens du stolt proklamerede, at du havde ret. Dernæst oprettede du en selvstændig tråd, hvor du opfordrede brugerne til at beundre din viden og at bekræfte, at du vidste bedre end alle andre. Det giver sig selv, hvorfor det var dråben, der fik bægeret til at flyde over.

Af private årsager har jeg ikke tid til at tage fat i din udbyder i morgen, men jeg HAR fundet din udbyder takket være din IP-adresse. Du kan være stensikker på, at jeg vil gøre ALT, der står i min magt for at få dig bannet langt ind i skærsilden, indtil dine naller bliver så forbrændte, at du aldrig kan røre ved et computertastatur igen, uden at det gør lige så ondt på dine fingre, som dine skrækkelige skriverier har gjort på vores nethinder.

Som du også kan mærke på stemningen herinde, er du helt og aldeles uønsket. Så lyt til den kløgtige Davenport og Scar fra "Løvernes konge" og løb langt, langt væk. Du vil kun blive mødt med foragt herinde, så hvorfor i alverden vil du blive hængende? Eller du kan skride nu. Vis at du er moden. Og så kan du stadig læse vores anmeldelser og nyheder. Men forummet er et lukket domæne for dig. For evigt og altid.
Du virker vred og det er også forståeligt, men selvom du gav mig chancer, så kom der en anden troll ved navn Doom, der lod som om han var mig. Og da du gav mig en chance til, begyndte narren at blive ved med at skrive vanvittige indlæg, men nu har jeg fået Doom på plads. Og vil blot få en chance til, og rolig de eneste forum jeg vil deltage i er "Anmeld Serier" (og hvis du vil kan du bare skriv helst ikke besøge denne forum, så det bare mig der skriver alene for mig selv), og vil kun skrive i superhelte-relateret nyheder (hvis de er værd at skrive om). De andre brugere vil først blive irriteret, men senere se mig som en seriøs bruger. Du ved ikke hvor ked af det at jeg skrev om moren til to der døde-forummet! Som sagt alle disse gange ønsker jeg tilgivelse. Og i vil få nogen fakta om mig:

Jeg er en stor fan af film, alt fra Star Wars, Avatar til Star Trek.

Jeg elsker alle slags film-genre bortset fra gyser (så hvidt jeg husker har jeg kun set tre gyser (IT, Saw 2 og 1408) da det ikke er mit smag)

Som sagt er jeg meget ung og ikke en 60-årige (Alderen behøver ikke at være nogen problem da jeg ved nok ligeså meget som jer om Film)

Jeg er dybt dybt ked af det. og denne chance vil jeg ikke forspilde. Hvis bare ord kunne være overbevisende, men jeg mener det dybt. Og her måske en ting istedet for at skrive at ignorere ham, så istedet så skriv tilgiv ham, fordi vi ved når man skriver Do Not Feed The Troll, så betyder det dét modsatte. Hvis du vil kan jeg godt forlade Filmz.dk i et par måneder igen og vende tilbage som en mere seriøs bruger, under din tilladelse selvfølgelig. Undskyld Rigtig Meget.
Excelsior. Nuff Said.
Gravatar

#43287 The Insider 12 år siden

og rolig de eneste forum jeg vil deltage i er "Anmeld Serier"

Kan du så ikke lige så godt droppe Filmz, hvis du kun vil skrive i en tråd, hvor ingen læser det, du skriver?

De andre brugere vil først blive irriteret, men senere se mig som en seriøs bruger.

Nej, du har brændt for mange broer.

Hvis du vil kan jeg godt forlade Filmz.dk i et par måneder igen og vende tilbage som en mere seriøs bruger, under din tilladelse selvfølgelig.

Jeg foreslår dig at smutte og så vente otte år, til du har fået overstået puberteten, og så DÈR tage stilling til, om du er moden nok til at opføre dig ordentligt i et offentlig forum.
War. War never changes.
Gravatar

#43288 Yellow-TV 12 år siden

Jamen så farvel. Men tro mig, jeg vender tilbage!!!
Excelsior. Nuff Said.
Gravatar

#43289 The Insider 12 år siden

Jeg tror på dig. Desværre.
War. War never changes.
Gravatar

#43290 MOVIE1000 12 år siden

The Insider (43283) skrev:

Du glemte lige at slutte indlægget med et AMEEEEEN!

Har Lavet en poll, skal Yellow-TV slettes permanent fra filmz.dk
:Ja tak
:Selvfølgelig
:Hvorfor overhovedet lave en poll, han skal da bare slettes
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: