Gravatar

#43351 tiany 12 år siden

davenport (43350) skrev:
Har lige været til samtale på ASE. Det tog 5 minutter, da de altid har problemer med jobkonsulenter, der har undervist i jobsøgning... Men konsulenten er pisse fin, så det er ok. (Havde min BttF 88 mph shirt på, og jeg kunne se, at han genkendte den ;) )

Altså hvem har ASE ikke problemer med ?
De havde også problemer med mig da jeg var ledig, for når de jobkonsulenter man sætter til at skulle fortælle hvad tøs med en kandidatgrad skal gøre, er henholdsvis tidligere børnehavepædagog og tidligere kok, så kom de lidt på glat is :D
Valar morghulis
Gravatar

#43352 davenport 12 år siden

Betegnes det som uhyggeligt, når ens dreng på 2 år står i døren og peger ud på terrassen mens han siger "Ikke li lille mand..." ?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43353 HonoDelLoce 12 år siden

davenport (43352) skrev:
Betegnes det som uhyggeligt, når ens dreng på 2 år står i døren og peger ud på terrassen mens han siger "Ikke li lille mand..." ?

You boy's gots the shining !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43354 davenport 12 år siden

We all float down here...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43355 Kisbye 12 år siden

Måske er det havenissen?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#43356 the_paki_don 12 år siden

Jeg dør simpelthen af grin, hver gang jeg ser denne video!

Bridget Mendler har det vildeste, fedeste, mest skizofrene skift fra det 12. til det 13. sekund i denne 30 sekunders video. Og det er så minimalt, at det næsten er stor, stor kunst.

Jeg er faktisk lidt bange for hende...
Gravatar

#43357 HonoDelLoce 12 år siden

Kæresten og jeg har set den dersens X-Men: First Class her til aften, efter at vi i de sidste par uger har set de tre "originale" X-Men-film.

En lille spoiler-alert, hvis man ikke har set filmen, men!

Det er fandeme ikke nemt, når jeg inden filmen proklamerer, at hun lidt skal glemme de tre andre film, fordi det er et reboot, og så de både smider Hugh Jackman og hende den "originale" Mystique ind i cameos.

Så sidder jeg jo med et forklaringsproblem, når kvindemennesket begynder at stille spørgsmålstegn ved nogle af de kæmpe plot-huller, der er imellem X:FC og de tre foregående film!

Heldigvis fandt jeg lige ud af, efter filmen var slut, at den næste film vidst bliver en sammensmeltning af de to "universer" med noget tidsrejse og noget. Så havde jeg lige den som safe-card.

"Hvorfor hører vi, at ham Magneto har hjulpet med at bygge den der kæmpe-kugle, når de allerede er mega-uvenner nu, og de ikke har bygget den endnu?"
"Det bliver lige ordnet med en tidsrejse, skat, bare vent og se..."
"Men... Hvorfor er ham Charles allerede lam i benene nu? Vi så da i den sidste film, at han kunne gå, da de besøgte hende der med det røde hår?"
"Deeeeet..... Bliver nok forklaret med en tidsrejse eller noget, skat, bare vent og se.."
"Men... Hvorfor prøver hende den blå at slå ham Charles ihjel, når nu de nærmest er som søskende som unge?"
"Deeeet..... Bliver nok forklaret med en tidsrejse eller noget, skat, bare vent og se.."

Jeg håber virkelig, at den næste film hoster op med svar på nogle af de kontinuitetsfejl - eller at min kæreste har glemt alt om den til næste år!

PS: Det kan godt være, at jeg, grundet nedsat hukommelse ud på de sene aftenstimer, ikke lige citerer min kæreste 100% korrekt - hun lyder ikke som sådan en reality tv-deltager normalt...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43358 Mikkel Abel 12 år siden

the_paki_don (43356) skrev:

Bridget Mendler har det vildeste, fedeste, mest skizofrene skift fra det 12. til det 13. sekund i denne 30 sekunders video. Og det er så minimalt, at det næsten er stor, stor kunst.

Nu har jeg set klippet og.... kan du lige forklare nærmere om det? :P
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#43359 Driver 12 år siden

MikkelAbel (43358) skrev:
the_paki_don (43356) skrev:

Nu har jeg set klippet og.... kan du lige forklare nærmere om det? :P

Jeg undrer mig mere over, hvordan man i første omgang overhovedet falder over sådan et klip?:P

Jeg har ingen idé om, hvem hende Mendler er.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#43360 Takfornu 12 år siden

davenport (43333) skrev:
Velkommen tilbage Per :)
Takker :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: