Gravatar

#43341 Wangsgaard 12 år siden

Målet er at få skrevet mit speciale helt færdigt i dag. Er så træt at kun redbull+ kaffe kombi virker! Glæder mig så meget til den er afleveret!

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43342 MOVIE1000 12 år siden

Wangsgaard (43341) skrev:
Målet er at få skrevet mit speciale helt færdigt i dag. Er så træt at kun redbull+ kaffe kombi virker! Glæder mig så meget til den er afleveret!

hmmm redbull og kaffe virker på mig ligesom en afføringspille, men hey hvis det holder dig vågen :)

Anyway jeg sidder bare i skolen og vente rpå timen begynder, når jeg kommer hjem er der et større projekt der skal laves en insektdør,brugte 2 timer igår og ca halvvejs + jeg har en opvask der venter derhjemme.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43343 gi-jones 12 år siden

En... insektdør???
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43344 BN 12 år siden

gi-jones (43343) skrev:
En... insektdør???

Ja, MOVIE1000 får hver dag besøg af 1½-2 meter høje insekter, der kommer og spiser frokost sammen med ham. Det er meget praktisk, for så kan de også hjælpe ham med opvasken.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43345 the_paki_don 12 år siden

Sådan en fra amerikanske film, som har små riller, så man kan få luft ind, selv når ens hoveddør er åben...

Eller en dør bestående af sammenkvaste fluer!

Glæder mig over at Star Trek Into Darkness udkommer i USA. Indtil videre er RT scoren på 89%

Det lover godt! :D
Gravatar

#43346 The Insider 12 år siden

#43345, Chicago er lige efter med 87%, dawg!
War. War never changes.
Gravatar

#43347 the_paki_don 12 år siden

HAHAHAHAHAAAA!!!!

Jeg kunne nu godt lide Chicago... Den kunne godt have brugt lidt lens flares... ;)
Gravatar

#43348 The Insider 12 år siden

Hvad kan ikke det?! Jeg prøver også at nå at få indsat lense-flares på samtlige STID-interviews :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43349 MOVIE1000 12 år siden

gi-jones (43343) skrev:
En... insektdør???

Du er velkommen til at kigge forbi for at se nærmere på den :) måske endda hjælpe mig med at samle den, og vaske op. Du kan sagtens sove her på sofaen ved siden af hunden (den prutter ik særlig meget for tiden).
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43350 davenport 12 år siden

Har lige været til samtale på ASE. Det tog 5 minutter, da de altid har problemer med jobkonsulenter, der har undervist i jobsøgning... Men konsulenten er pisse fin, så det er ok. (Havde min BttF 88 mph shirt på, og jeg kunne se, at han genkendte den ;) )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: