Gravatar

#43381 tiany 12 år siden

misuma (43380) skrev:
Jubler over ny Riddick-trailer! Jeg er for cool til at linke, sorry.

Det er meget mere Pitch Black end CoR, så det skal nok blive spas
Valar morghulis
Gravatar

#43382 misuma 12 år siden

Okay, så cool er jeg vist heller ikke:

http://m.ign.com/articles/2013/05/15/watch-the-fir...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#43383 elwood 12 år siden

Fraking Starbuck!

hell yeah det her blir godt, ser så meget bedre ud end 2'eren.
Riddick ser ud til og være tilbage i hans Pitch Black mode.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43384 HelmerJ 12 år siden

Starter nyt projekt, vil give mig i kast med Twin Peaks for første gang, så lidt af det første gang den blev sendt i DK, men var kun en knægt så blev som regl jaget i seng.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43385 Skeloboy 12 år siden

Var til jobsamtale i mandags, og venter på, at de ringer! Det gik ok, men tror nok jeg faldt igennem et par gange, så regner ikke med at få det. Det vil ringe i dag, sagde de...og det må de fandeme godt snart gør, for det er vildt nedtur at vente...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43386 the_paki_don 12 år siden

Jeg er på arbejde.

Jeg mangler nu kun de sidste 4 afsnit af Lost og så er der selvfølgelig al ekstramaterialet, jeg lige skal have set.

Den blev godt nok mærkelig og jeg håber, at serien vil have en tilfredsstillende afslutning, men frygter det lidt. Jeg mindes også, at folk havde brokket sig lidt over den, da den i sin tid kørte på skærmen.

Så blev jeg også lidt overrasket over, at serien tog den retning den gjorde. Nogle af tingene bearbejdet i 5. og 6. sæson har jeg haft tanker om at lave et teaterstykke om, som jeg tænkte på for 2½ år siden og så er det sjovt, at serien er endt derhen, at jeg tænker "Nå, jeg skal da i hvert fald formulere det på en lidt anderledes måde, for ellers tror folk, at jeg har nupset det fra 'Lost'".

Nogle gange så føles ideer som sommerfugle og så handler det om at fange dem med sit net før andre gør det. Det sjove er, at man ikke nødvendigvis har nogen relation til de andre sommerfugle jægere, men man kommer frem til det samme...

Det gør, at jeg føler mig mere forbundet med verden. Og det er en rar følelse, når det er en god ting, der forbinder mig til den.
Gravatar

#43387 tiany 12 år siden

the_paki_don (43386) skrev:
Jeg er på arbejde.

Jeg mangler nu kun de sidste 4 afsnit af Lost og så er der selvfølgelig al ekstramaterialet, jeg lige skal have set.

Den blev godt nok mærkelig og jeg håber, at serien vil have en tilfredsstillende afslutning, men frygter det lidt. Jeg mindes også, at folk havde brokket sig lidt over den, da den i sin tid kørte på skærmen.

Så blev jeg også lidt overrasket over, at serien tog den retning den gjorde. Nogle af tingene bearbejdet i 5. og 6. sæson har jeg haft tanker om at lave et teaterstykke om, som jeg tænkte på for 2½ år siden og så er det sjovt, at serien er endt derhen, at jeg tænker "Nå, jeg skal da i hvert fald formulere det på en lidt anderledes måde, for ellers tror folk, at jeg har nupset det fra 'Lost'".

Nogle gange så føles ideer som sommerfugle og så handler det om at fange dem med sit net før andre gør det. Det sjove er, at man ikke nødvendigvis har nogen relation til de andre sommerfugle jægere, men man kommer frem til det samme...

Det gør, at jeg føler mig mere forbundet med verden. Og det er en rar følelse, når det er en god ting, der forbinder mig til den.

Slutningen på Lost stinker :/
Valar morghulis
Gravatar

#43388 tiany 12 år siden

Har gjort mig klar til den første tur i byen siden datteren kom til verden... glæder mig til at se The Boss i Herning... om en times tid begiver jeg mig afsted på første etape, for at hente min koncertvenner
Valar morghulis
Gravatar

#43389 The Insider 12 år siden

Jeg gik død to gange i "Lost". Først i 2. sæson, flere år senere i 3. sæson. Er ikke kommet videre, men følte, jeg havde en rimelig god idé om, hvordan serien ville slutte. Fandt den på YouTube, og mit gæt var nærmest spot-on.
War. War never changes.
Gravatar

#43390 The Insider 12 år siden

Guys! Min kamera-kollega er blevet forhindret i at troppe op til nogle optagelser i København i morgen tidlig. Er der én af jer, som har et spejlrefleks, er ferm til at bruge det og har tid fra 8.30 til 10.30. Jeg kan afsløre så meget, at I kommer til at møde nogle VIRKELIG badass mennesker :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: