Gravatar

#43391 Kruse 12 år siden

Så slem er slutningen på Lost nu heller ikke. Men det er heller ikke fordi at den er specielt god :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43392 The Insider 12 år siden

Nevermind, har fundet en kameramand! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43393 HelmerJ 12 år siden

Har lige set piloten til Twin Peak, glæder mig til at se resten. Det virker som om det ku blive twisted på lige den måde som jeg kan li det.

Men hvad sker der lige for optakten til bar slagsmålet, ud af ingenting er der en af de implicerede der råber "My father used a monkeywrench!" der ingen dialog som leder op til eller følger op på hans udbryd. Den måtte jeg lige spole tilbage og ha igen, men nej intet af kæde det sammen med.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43394 the_paki_don 12 år siden

Efter Lost går jeg nok i gang med enten Spaced, Deadwood, fortsætter med 30 Rock eller... Klovn. Eller... Åh gud, jeg har mange serier. Jeg har også House og lidt Grey's Anatomy...

Så er der også utallige film... Mit stakkels hoved. :)
Gravatar

#43395 Benway 12 år siden

HelmerJ (43393) skrev:
Har lige set piloten til Twin Peak, glæder mig til at se resten. Det virker som om det ku blive twisted på lige den måde som jeg kan li det.

Men hvad sker der lige for optakten til bar slagsmålet, ud af ingenting er der en af de implicerede der råber "My father used a monkeywrench!" der ingen dialog som leder op til eller følger op på hans udbryd. Den måtte jeg lige spole tilbage og ha igen, men nej intet af kæde det sammen med.

Jeg mener, at Bobby siger "Lights out mr. monkeywrench" lige inden han slår Ed (der er mekaniker) ned. Så vidt jeg husker, lyder replikken lidt spøjst, fordi den ret tydeligt er indsat bagefter.

Formidabel serie i øvrigt. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#43396 The Insider 12 år siden

Thomas Borgstrup linkede mig lige til denne anmeldelse af "Star Trek Into Darkness". Bare rolig - den har ingen spoilers. Derudover er den 110% rammende :-)

http://io9.com/star-trek-into-dumbness-507058729
War. War never changes.
Gravatar

#43397 MMB 12 år siden

The Insider (43396) skrev:
Thomas Borgstrup linkede mig lige til denne anmeldelse af "Star Trek Into Darkness". Bare rolig - den har ingen spoilers. Derudover er den 110% rammende :-)

http://io9.com/star-trek-into-dumbness-507058729

Du gav den oprindelige Abrams Star Trek 5 stjerner, ikke? Mener du stadig den karakter er passende?
Gravatar

#43398 The Insider 12 år siden

Yup :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43399 MMB 12 år siden

The Insider (43398) skrev:
Yup :-)

Og jeg kan næsten fornemme, du mener den er mindst 2 klasser bedre end den nye (ved mindre du tager røven på os alle sammen, selvfølgelig).

Hmm, noget tyder på, at jeg ikke skal se 2'eren i hvert fald. :P
Gravatar

#43400 Kruse 12 år siden

Det er nu ellers ganske fornuftige anmeldelser den nye har fået indtil videre.

Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse, Johan :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: