Gravatar

#43411 The Insider 12 år siden

#43410, ej, så havde jeg jo udvandret fra biografen! ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#43412 Ispep 12 år siden

Jeg ser nu også frem til den nye Star Trek, om end tror jeg måske heller ikke den bliver ligeså fresh som etteren, men jeg kan godt nøjes til en vis grad. Nu er det jo genibarnet Lindelof der har fingrene med i spillet.
Gravatar

#43413 Highland Park 12 år siden

the_paki_don (43356) skrev:
Jeg dør simpelthen af grin, hver gang jeg ser denne video!

Bridget Mendler har det vildeste, fedeste, mest skizofrene skift fra det 12. til det 13. sekund i denne 30 sekunders video. Og det er så minimalt, at det næsten er stor, stor kunst.
Ha ha, nu forstår jeg bedre, hvorfor jeg føler trang til at høre "Ave Satani", hver gang hun dukker op i reklameblokken på "The Daily Show".

Sindssygt foruroligende... det er lige før, at jeg savner reklamerne med den kastratsyngende, boldslyngende hængerøvsteenager Austin Mahone.

Til gengæld åndede jeg lettet op for lidt siden, idet det gik op for mig, at tianys profilbillede ikke forestiller en amning set i fugleperspektiv...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43414 The Insider 12 år siden

Shiiiiit, Nicolas!
War. War never changes.
Gravatar

#43415 Highland Park 12 år siden

The Insider (43396) skrev:
Thomas Borgstrup linkede mig lige til denne anmeldelse af "Star Trek Into Darkness". Bare rolig - den har ingen spoilers. Derudover er den 110% rammende :-)

http://io9.com/star-trek-into-dumbness-507058729
http://io9.com/star-trek-into-dumbness-507058729 skrev:
... but suffice to say that nothing in Star Trek Into Darkness makes sense. At all. These aren't the sort of plot holes that you notice in the parking lot after you walk out of the movie theater, but rather the sort that jump out at you while you're actually watching the movie.

Damon Lindelof er tydeligvis i topform!

-------------

Fra Abrams-interviewet i "The Daily Show":
http://www.thedailyshow.com/watch/mon-may-13-2013/exclusive---j-j--abrams-extended-interview-pt--1 skrev:
J.J. Abrams: When I was a kid - I never liked "Star Trek" when I was a kid. Growing up I always thought - honestly, I couldn't get into it. My friends loved it and I would like try and watch episodes but it always felt too philosophical for me and we tried to - like some of the writers love "Star Trek", I was not really a fan, my producing partner never saw it, so when we were all happy it felt like that was the way to go. And in this movie that we did the goal was to make a movie for moviegoers not just for "Star Trek" fans. So if you've never seen "Star Trek" before you can see this movie. If you have seen it then you will enjoy this.

Jon Stewart: The interesting thing to me was I stopped listening to you when you said you didn't like "Star Trek".

So I know...

Abrams: Fair enough.

Stewart: ... I know what happened 'cause I saw your mouth was moving after that so I'm assuming you apologized.

Abrams: Well as I was saying and I was saying that you - and your kind - were much smarter than I was. I couldn't get it. [...] So we tried to make it work for people like me and people like you.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43416 Kyllingebenet 12 år siden

Ericmase (43402) skrev:
Ja, nu vil nok et par Filmzere jage og skyde mig...

Bedste serie EVER!

Helt enig!!
Mental striptease..
Gravatar

#43417 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg er lige vendt tilbage fra Frankrig, det er sgu helt ok at være hjemme igen.
Gravatar

#43418 Ericmase 12 år siden

Kyllingebenet (43416) skrev:
Ericmase (43402) skrev:
Ja, nu vil nok et par Filmzere jage og skyde mig...

Bedste serie EVER!

Helt enig!!

I at du vil jage og skyde mig eller at det actually
er den bedste serie EVER?

;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#43419 Takfornu 12 år siden

davenport (43361) skrev:
Har lige været til scanning. Og fået endegyldig bevis på, at det bliver en søn. Så nu kommer kampen for at finde et navn...

Tillykke Davenport :-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#43420 BN 12 år siden

Navarre3 (43419) skrev:
Tillykke Davenport :-)

+1
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: