Jeg gik død to gange i "Lost". Først i 2. sæson, flere år senere i 3. sæson. Er ikke kommet videre, men følte, jeg havde en rimelig god idé om, hvordan serien ville slutte. Fandt den på YouTube, og mit gæt var nærmest spot-on.
Ja, nu vil nok et par Filmzere jage og skyde mig...
Jeg har også på fornemmelsen, han tager røven på os, men jeg kender ham bestemt ikke godt nok til at turde sige det med sikkerhed. :P
Men samtidigt, så har den jo fået en anelse svagere anmeldelser end den første, og bare det at han linker til en anden knapt så begejstret anmeldelse, og siger at den er rammende for hans mening, gør i hvert fald at jeg køber hans skuffelse. Men jeg har skam tænkt tanken, og det ville heller ikke komme fuldstændigt bag på mig, hvis det var tilfældet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Eeeeeeej, ingen stoler på mig længere! :-) PS. Jeg er blevet Arsenal-fan nu og har lagt nuggets på hylden. Jeg synes dog stadig, at STID var en skuffelse!
Det virker bare så mystisk, at han på forhånd røber sin mening om en film, som han - så vidt jeg ved - skal anmelde herinde, og som vi ved, han ser MEGET frem til. Jeg tror, han tager røven på os. :)
#43401 MMB 12 år siden
#43402 Ericmase 12 år siden
Ja, nu vil nok et par Filmzere jage og skyde mig...
#43403 Kruse 12 år siden
Men samtidigt, så har den jo fået en anelse svagere anmeldelser end den første, og bare det at han linker til en anden knapt så begejstret anmeldelse, og siger at den er rammende for hans mening, gør i hvert fald at jeg køber hans skuffelse. Men jeg har skam tænkt tanken, og det ville heller ikke komme fuldstændigt bag på mig, hvis det var tilfældet :)
#43404 The Insider 12 år siden
#43405 MMB 12 år siden
#43406 Kruse 12 år siden
#43407 MMB 12 år siden
#43408 The Insider 12 år siden
#43409 MMB 12 år siden
#43410 Ericmase 12 år siden
Såå... Den var en smule værre end Lost? :O