Gravatar

#43451 Zombi 12 år siden

the_paki_don (43443) skrev:
Mener du "vi" som i flertal eller er det fisefornem betegnelse for dig selv?

;P
Gravatar

#43452 Wangsgaard 12 år siden

Så løb kæresten lige Copenhagen maraton! Er super stolt!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43453 Skeloboy 12 år siden

Har lige fundet ud af, at jeg kan tage grundforløb på Uddannelsesydelse! Så kan jeg sgu komme i gang med kok eller ernæringassistent!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43454 Collateral 12 år siden

Skeloboy (43453) skrev:
Har lige fundet ud af, at jeg kan tage grundforløb på Uddannelsesydelse! Så kan jeg sgu komme i gang med kok eller ernæringassistent!

Fedt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43455 the_paki_don 12 år siden

KOK! SKELOKOK!

Skeloernæringsassistent klinger ikke godt i mine ører.
Gravatar

#43456 davenport 12 år siden

Skeloer sovsen?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43457 the_paki_don 12 år siden

Husk at pakke maden i skelofan.

Skal nu til at se de to sidste afsnit af Lost. Wish me luck! :)
Gravatar

#43458 the_paki_don 12 år siden

Efter at have set "Lost" færdigt må jeg indrømme, at jeg var lidt skuffet.

Men jeg er stadigvæk glad for, at jeg så serien, så helt galt har det heller ikke været og jeg synes, at indsatsen har været fænomenal at følge med i, især når man ser "Lost on Location" delene i ekstramaterialet.

Jeg synes, at der er plothuller til højre og venstre og vil bruge nogle af de næste dage på at læse op om dem for at se, om det ikke bare er mig, der har været lidt sløv eller om det reelt set er tilfældet.

Jeg kunne jo heller ikke lide Prometheus i første ombæring, men efter at have set den igen og så læst en masse om den, så blev jeg meget gladere for den.

Nu skal jeg finde en ny serie. Tror det bliver Deadwood. :)
Gravatar

#43459 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Så er jeg sørme hjemvendt fra O'ense, min første tur den vej i over 20 år. Sidst jeg var på Fyn, var før broen blev bygget, så jeg har aldrig set broen, før nu.
Gravatar

#43460 davenport 12 år siden

Det kunne være helt sjovt at få dig hele vejen over til Jylland, så skulle du en tur med ned til noget vi kalder Tyskland og købe bajere :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: