Gravatar

#43441 Skeloboy 12 år siden

Var til et fint bryllup i går...som var et kirkebryllup. Jeg brændte ikke op, da jeg var i kirken! Men for pokker da, hver gang jeg er i kirke, så bliver jeg mere og mere sikker på, at intet i mit liv skal gå igennem kirken. Heldigvis er kæresten enig!

Præstens vrøvl ødelægger altid det smukke ved et bryllup, det sørgmodige ved en begravelse osv.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43442 davenport 12 år siden

Har lige tømt en trailerfuld flis. Det bliver nok en af de ting vi mærker...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43443 the_paki_don 12 år siden

Mener du "vi" som i flertal eller er det fisefornem betegnelse for dig selv?
Gravatar

#43444 wimmie 12 år siden

Skeloboy (43441) skrev:
Var til et fint bryllup i går...som var et kirkebryllup. Jeg brændte ikke op, da jeg var i kirken! Men for pokker da, hver gang jeg er i kirke, så bliver jeg mere og mere sikker på, at intet i mit liv skal gå igennem kirken. Heldigvis er kæresten enig!

Præstens vrøvl ødelægger altid det smukke ved et bryllup, det sørgmodige ved en begravelse osv.

Enig
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#43445 BN 12 år siden

the_paki_don (43443) skrev:
Mener du "vi" som i flertal eller er det fisefornem betegnelse for dig selv?

Daveport taler altid i pluralis majestatis.

Men bortset fra det, så ville det være en fordel for ham, at der var to af ham. Så kunne den ene slappe af, mens den anden fortsatte jagten på BN's sande navn og identitet. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43446 davenport 12 år siden

Det ligger altid i baghovedet, er altid på udkig... -.O
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43447 BN 12 år siden

BN (43445) skrev:
Daveport taler altid i pluralis majestatis.

nnnnnnnnnnnnn !!!!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43448 gi-jones 12 år siden

Skeloboy (43441) skrev:

Også her. Var også afsted i går - det må have været den helt store bryllupsdag.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43449 Highland Park 12 år siden

Skeloboy (43441) skrev:
Ja jeg hader også, når præsten laver ballondyr, mens han fyrer himmelfartsjokes af til begravelser eller laver skilsmissestandup til bryllupper.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43450 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Ja jeg kan nu heller ikke forstå kritikken af præsten, når det nu er et kirkeligt bryllup. Essensen ved at blive gift i en kirke er, at blive gift i den kristne tro og dermed er præstens ord blot naturlige.

Så kan det godt være man ikke er religiøs og/eller tror på det præsten prædikerer. Det ændrer dog ikke på det faktum at et kirkeligt bryllup er en kristen begivenhed.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: