Gravatar

#43501 Highland Park 12 år siden

Kan du ikke arrangere et interview med trioen? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43502 The Insider 12 år siden

Jeg vil afgjort forsøge! :-) Men den danske distributør er ikke et af de store selskaber, og så bliver det som regel sværere, og det ville i givet fald blive over telefonen, medmindre de (ret usandsynligt) kommer forbi Kbh. Men jeg vil prøve!

Til gengæld ser det ud til, at jeg måske skal tale med en anden trio over telefonen om et par uger - Damon, Copley og Blomkamp omkring "Elysium". Krydser fingre! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43503 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg glæder mig godt nok til "Before Midnight", efter at have set anmeldelserne. :)
Det ender nok med, at jeg lige må støve dvd'erne af og genset de to andre, før den kommer til Danmark.
Gravatar

#43504 The Insider 12 år siden

De må også mægtig gerne lige udgive de første to på Blu-ray før premieren! Kom nu, Criterion!
War. War never changes.
Gravatar

#43505 Ispep 12 år siden

Jeg er også ved at kigge på dvd boksen med Sunrise og Sunset, da jeg ikke har set dem. Men ja, overvældende anmeldelser Before Midnight modtager. Jeg har faktisk kun set en enkelt film fra instruktøren. Prøvede for leden at se Waking Life, men jeg fandt den simpelthen så anstrengende visuelt at jeg måtte slukke. Blev helt søsyg næsten :0
Gravatar

#43506 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Begge er virkelig gode og troværdige kærlighedsfilm. En af de virkelig fede ting ved serien er, at der er 9 år imellem hver film og der er også gået 9 år i historien, så skuespillerne er blevet ældre, figurerne er blevet ældre og mere modne, de har oplevet en masse, hvor man dumper ind midt i det hele og oplever et kort øjeblik af deres liv.

Serien kan sagtens fortsætte på den måde, indtil en af skuespillerne en dag dør og det kan blive ved med at fungere.
Gravatar

#43507 the_paki_don 12 år siden

Det er film, jeg altid har ønsket at se, men aldrig taget mig sammen til at gøre. Tror det bliver denne gang! :)
Gravatar

#43508 Kruse 12 år siden

De kan stærkt anbefales. Både "Before Sunrise" og "Before Sunset" er fremragende film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43509 gi-jones 12 år siden

Vil lige tillade mig at smide lidt selv-promovering for en gangs skyld. Vi prøver at komme ind på Ekko's shortlist med vores kortfilms-western, Definitely Dead, fra sidste sommer. I har naturligvis allesammen set den, men det ville være en stor hjælp, hvis I ville give den en masse stjerner herinde:

http://www.ekkofilm.dk/shortlist/film/definitely-d...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43510 davenport 12 år siden

Done!

Har brugt formiddagen med at blive coached af Oberstens kusine, der skal til eksamen i coaching i morgen. Da vi var færdige vendte vi den lige om. Håber hun kunne bruge mine input.
Og så fik jeg slået græs. Remmen er gået i stykker, så man skal skubbe den rundt. Fanme hårdt og minder om fysisk arbejde, hvilket jeg jo afskyr. Håber snart det begynder at regne, så jeg ikke bliver sat til mer´.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: